Maar als je nu steken hebt van mogelijk je ei dan is die er wel vroeg bij ... Of heb je altijd heel wat dagen vooraf al last van steken ?
ik was dan meteen in de eerste ronde zwanger wij zijn in oktober 2007 gestopt en ik telde in december 2007 aan. Vrij snel dus haha.
ja tuurlijk.Ik had rond de 5 weken al last van mijn borsten heel gevoelig en pijn.rond 7 weken kreeg ik last van mijn buik wat krampjes.En toen ik ong 9 weken was werd ik erg misselijk als ik in de bus zat vaak als ik uit de bus kwam moest ik ook rennen om optijd bij de w.c te zijn. Nu heb ik af en toe nog wat krampjes en me borsten zijn nog gevoelig.
Ja ik heb mijn termijn echo gekregen met 8wk.volgende week moet ik weer terug voor controle en uitslag van het bloedprikken.
mij maakt het niet zoveel uit maar mijn vriend wil het wel heel graag weten dus ja als hij het wil weten dan ik natuurlijk ook
ff een vraagje denken jullie dat het iets uit maakt we;le zwtest je gebruikt? morgen testen hoop zo dat het 2 STREPEN zijn! ben trouwens ecth misselijk,,
Volgens mij zijn de eigenmerk testen van de kruidvat het beste dat heb ik me laten vertellen .. Heb je nog niet eerder een test gedaan? Ik hoop dat je zwanger bent kom je het dan nog wel even melden
ik heb zondag een test gedaan en die was helaas negatief! ga morgen ochtend testen! als die weer negatief is en ik ben maandag nog niet ongi ga ik naar de h.a !
hoop het zooo erg dat ie positief is! je word hier soms echt onzeker van... aan de ene kant dnek ik dat ik zwnager ben! en aan de andere kant denk ik ja hoor word nu opeens na 50 dagen ongi en dan is het een zon teleurstelling!
Ja dat is het zeker.Geloof goed dat je dan zo onzeker word.Ma niet op geven het lukt je wel Hoelang ben je nu al bezig ?
vanf september 07. ...wil het gewoon te graag . Nou ik denk als ie morgen weer neagtief zegt ik echt gek word!
Haha dat geloof ik goed Ik weet niet hoe het is om een neg.test in me hand te hebben want heb het niet meegemaakt maar al zou da wel en ik zou ook al z'n tijd er mee bezig zijn zou ik ook echt helemaal gek worden. Ik duim voor je !
dank je ! wat waren jou syponen aan het begin toen je het nog niet wist of net? heb erg last van me rug, tepels en afentoe misselijk, ook heb ik veel afscheiding