ik had rond de 5 weken al last van gevoelige borsten en soms pijnlijke.Rond de 7 weken kreeg ik last van krampjes in mijn buik.Rond de 9 weken was ik echt erg misselijk.Nu heb ik nog last van mijn borsten en wat krampjes.
ok.. weet jij dit mischien: k hoor vaak dat als je zwanger bent je baarmoeder er laag zit toch? maar hoe weet je dit? Ik zie trouwens dat je net zo jong bent als mij , heb jij er bewust voor gekozen ook?
Ik weet wel dat in het begin van je zwangerschap je baarmoeder onder je schaambot zit.Ik weet niet hoe je dat kunt weten maar ik weet wel dat ik nu (met hulp van vk) kan voelen waar die zit. omdat ie bij mij al omhoog is gekomen. Oh leuk kon niet zien hoe oud je was maar jap wij hebben er bewust voor gekozen.We wilden het zo graag.
hallo allemaal, zo een daagje hier niet geweest en moet een heleboel bij lezen haha sorry maar helemaal geen zin in veelste veel hoe is het hier verdeR? nog nieuwe zwangere? of iemand ongi? hopelijk niemand ongi! en wil iemand mij vertellen wat er allemaal is gezegd of niemand zin in
mijn vriend is 22. 2 maanden voor de kleine komt word ie 23. Wij hadden ook ziets van waarom wachten ? En we hadden ook een klein beetje zoiets van je weet niet hoelang het kan duren voor je aanteld.
ik weet het niet veel geschreven ga het alleen niet terug lezen maar niemanf wil me vertellen of ik iets gemist heb zielig he
haha okee maak neit uit maaruh was het de planning een kleine of niet? en ff brutaal ben ik waar woon je? hoelang samen? werk je? wat? en je vriend en al een idee wat het word? hebbie iets liever of niet?
Haha is echt leuk dat er iemand is die helemaal hetzelfde heeft als ons Ik ga echt super hard voor je duimen en hopen
haha geeft niks. Het is geplant.Woon in noord brabant.Mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen. Ik ben nagelstyliste.Maar werk op het moment niet.Mijn vriend werkt fulltime in een soort van fabriek.Waar ze bouwstoffen maken.en al die troep haha
haha okee evamarieh ben naar me schoonvader geweest die wert in brada dus gingen even winkelen en schoonma is dus vandaag al thuis gekomen verkeerd gelezen schoonpa hadden we een envolop gegeven met een foto van alysia en tekst geef mij maar een dikke kus want ik word grote zus... nou eerst was hij te druk en wou hem niet openen toen deed hij het open en zei o nou gefelciteerd en in de verte riep hij het naar mij haha verder geen intresse tonen geen eens gevraagd hoe ver ik was maarjah had ik al verwacht morgen aan schoonma vertellen en dan schoonbroer en hebben we die kant gelukkig gehad haha en hoe is het met jou nog neit ongi he! gelukkig maar zo spannend ik ga nu alleen zelf even eten maken vriend hoeft niks en alysia is beetje lastig wil ook niks maar spelende wijs is het gelukt nu dus de aanhuoder wint spreek jullie snel nog beter allemaal xxx