Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey ben ik weer sorry meid was me vader :)
    maar wat ik ga doen niet veel alysia in bed zien te krijgen ;) haha

en aaghh jouw mannetje leuk de mijne wel die is ook jaloers en vind het maar saai dat ik steeds hier zit ;) maar hij leest wel eens stiekem tussendoor mee ;) haha

nee zo gtst kijken en de lamas dan zowieso en dan zie ik wel weer ;)
    maar morgen ging je toch testen? wat voor test heb je?

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heb nog ff een vraagje, ik hoo rvraag dat als je zwanger ben je barmoeder erg laag zit.. maar hoe kan je dat weten?

3. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi ben er ook weer even
    Mijn nefje logeert bij ons. Hij heeft net met vriend in het bad gezeten en nu liggen ze samen tv te kijken. Hij heeft de thermometer naast het bed zien liggen en had hele verhalen, vind ik altijd prachtig om te zien.

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    heeeeeeeeeeeeeeeey....nog iemand bij de jonge moedertjes?

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    heeeeeeeeeeel erg jammer maar een testje is niet meer nodig voor EVA.....hihi...ik verlies net wat bloed dus ik mag weer door naar ronde 6....op naar het echte werk.....!

Jullie hadden niet gelijk meissies!

6. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Hallo,

Zou ik er ook bij mogen misschien, ik ben 21 en we zijn bezig voor ons eerste kindje.

NOD 18 maart, 2de ronde. Wil 21 maart pas een test doen als ik niet ongi ben geworden natuurlijk. Heb 3-3 een posi ovu test gehad en 4-3 duidelijk mijn ei gevoeld spannend!

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    goedemorgen allemaal,

En welkom nash.....heel spannend inderdaad voor jou!
    Ik hoop dat iemand jou er zo even bij wilt zetten anders doe ik dat vanmiddag wel ff!

8. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Goedemorgen meisjes :)

Jeeetje Eva, wat jammer! :( Nu mag je jezelf even lekker gaan verwennen hoor, even zo'n 'baa'-dagje inlassen ;)
    Jeeeetje, ik voel mn ei nu al 4 dagen.. Het begon lichtjes op dag 10 en zelfs vanochtend voelde ik nog weer lichte steekjes haha.
    We hebben alle dagen geklust behalve gisteren dus nu is het maar weer afwachten. Ben nu alleen zo bang dat we juist gisteren hadden moeten klussen ofzo haha :( stom he?

9. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Enne Nash, welkom! Spannend hoor!

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

nash, welkom
    wat kletsen jullie veel whahaha

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey lieve,

ja ongi...dacht ik tenminste wel gister....ik had klein beetje bloed bij afvegen 1 druppeltje ofzo......en nu helemaal nix....terwijl het normaal in de nacht flink aanzet bij mij zodat ik dan de volgende dag moet opschieten naar de wc!
    MAar niets ....het zal zo wel komen denk ik!

Dat ei van jou is wel spannend! ik ben benieuwd!

12. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Uiteraard is mijn ei spannend!
    Ik lever hele spannende eieren.. Plus dat het ook nog eens bijna pasen is, dus hartstikke veel vraag naar eieren ;)

Maaaaar.. je ong. is dus nog niet doorgezet, dus er is nog een beetje hoop hoor! Ik duim echt voor je dat die rottige duivels wegblijven!

Ik ga nu maar even een lange wandeling met onze lieve hond maken, die kijkt me met grote ogen aan!

Liefs,
    en een fijn weekend!

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja haha pasen en eieren...ik hoop dat het dit jaar magisch werkt voor iedereen!

En ja ik verwacht me ongi gewoon nog hoor...dus testen doe ik voorlopig niet!

Jammer voor alle anderen die dat graag willen....hahah!

hoe is het met de anderen?

14. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden, goedemorgen!

Eef wat balen dat je dacht dat je ongi bent geworden maar lees net dat het maar een heel klein beetje was, het kan nog alle kanten op meis! Maar je hebt nog neit getest dus?

Nash gezellig dat je er ook bij bent!

Lievelief, wow jij hebt een lang ei :p Maak je neit druk hoor, je hebt ruiom alle kansen gepakt hoor om je ei te benutten! nu maar duimen dat je ei en één zwemmertje het wel zien zitten met elkaar!

Verder nog dingen die ik gemist heb gister meiden, nog ff niet heel dat stuk gelezen hoor ;)

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey pearl....

ja het kan volgens het horen en zeggen van anderen...maa rik ga uit van ongi..en zie het allemaal wel....als ik nu helemaal niet bloed tot donderdag dan test ik op me verjaardag....ok?

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh moeten we nog langer in spanning zitten, en jij helemaal! Tja je weet het neit he meis, sommige worden gewoon ongi na een paar keer een veegje bloed, kijk maar naar mij de afgelopen keer, en andere zijn wel gewoon zwanger, dat hoor je ook vaak zat, nu zit je nog in spanning, verveldend hoor, nou ik duim gewoon weer verder voor je!

17. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Bedankt voor het hartelijke welkom :D

Wij hebben deze maand ook kwa klussen echt ons ei niet kunnen missen :)
    Zondag 2-3 geklust, Maandag 3-3 posi ovutest 's avonds bewust niet geklust maar Dinsdag 4-3 in de ochtend geklust. Dus nu zal de natuur het verder zelf moeten doen ;)

Sorry als jullie niet op deze info zitten te wachten 8)

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja ik verwacht wel een menstruatie zeg maar....maar de 13de is nog bijna een week verder...dan moet ie wel zijn doorgebroken!

En jij moe tjij al flink klussen of beginnen me ovu testen ofzo?

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    tuurlijk zitten we daar op te wachten nash.....helemaal goed dat je je ei niet hebt gemist....ik hoop echt dat het raak is voor je!

Kun je wat meer over jezelf vertellen.....waar je woont en je vriend/man leeftijd werk....ed!

20. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou meid je kan helaas dan niets anders doen dan afwachten! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Hier gaan we vandaag aan de slag met smeppen, dus vanaf nu omd e dag klussen, dan maandag mijn eerste ovu test doen, en dan maar zoeken naar de positieve ovu test, dan 3 dagen achter elkaar klussen, één dag wachten, en dan nog een keer klussen, en dan moet het voor het klus programma genoeg zijn haha...

Ben erg benieuwd! Ook wanneer ik deze maand mijn ei krijg, vind het wel erg spannend wanneer het deze maand komt, kijken of tie nu wel eerder is dan vorige maand

Deel Deze Pagina