Nou meis dan heb je hele goede kansen deze maand, aan jullie inzet zal het niet door komen als je niet zwanger bent, jullie hebben er alles aan gedaan! Spannend hoor, nu aftellen tot je nod! Wil je gleijk gaan testen op je nod of nog langer wachten?
Ik wil langer wachten, ik wil pas 21 of 22 maart gaan testen, heb de vorige ronde mezelf zo gek zitten maken, ik voelde van alles nog voor NOD 3 tests er tegen aan gegooid Dus deze ronde neem ik het zekere voor het onzekere en test ik pas een paar dagen naar NOD
nou pearl aan de klus dan he! Hoop dat dit echt voor jullie gaat werken! ik ga heeeeeeeeeeeeeeel erg hard voo rje duimen en een kaarsje aan steken weer voor alle dames!
Is dit ook de 3 keer dat je pas ongi gaat worden na dat je gestopt bent met de pil? Dan kan het zo zijn ja dat je cyclus wel eens wat langern of korter duurt omdat je nog niet helemaal ontpild bent... Spannend dus, denk dat je er dan heel goed aan doet om langer te wachten hoor, mijn cyclus was in het begin ook heel anders!
helemaal goed nash...zo doe ik het nu ook.....ik ben nu 5 dagn ove rtijd gister een druppeltje bloed gehad dus ik verwacht mijn duivels...maar nog geen test gedaan...! Dus het heeft me geen extra geld nog gekost deze maand! Pas als ik echt niet ongi word dan ja dan moet ik er wel 1 kopen toch?
Ja we gaan er weer 100 procent voor deze maand, ben ook weer helemaal positief, dus met en een goed programma, het kaarsje van jou, al dat geduim van iedereen en een [positieve instelling, heb ik weer volop kans deze maand he! Ik heb trouwens gister na dat boek gekeken, maar ze hadden het niet in de boekhandel, ga vandaag ff op internet kijken erna!
goedemorgen...ik heb al een heel programma achter de rug...heb al boodschappen gedaan bij de AH en heb een baby smurf gekregen en we zijn naar de action geweest... Eva ik hoop dat het niet door zet en dat je als nog opje verjaardag positief test.... parels...hey lekker smeppen jah..... hier is de hoofdpijn verdwenen
Pff.. vind het zo vreselijk nu weer te moeten wachten! Gelukkig heb ik hele drukke weken dus de tijd zal hopelijk omvliegen! Gelukkig nu wel een heerlijk rustig weekend, echt zalig.. Ga zo maar even naar de bibliotheek en videotheek, en dan heerlijk lezen/filmpjes kijken.. Ik ben gezegend met een vriend die van 'vrouwenfilms' houdt! (Whoeeehoee!) Dus het wordt lekker zwijmelen.. Gaan jullie nog iets bijzonders/leuks doen dit weekend!?
Zo lynn, wat ben jij druk op de zaterdag morgen, ik slaap eerst altijd eens een beetje bij van de drukke werk week hoor, vanmorgen was ik ook pas om half 10 dan uit mijn bedje, heel wat beter dan de 6 uur van normaal! Lekker he lievelief, een lui weekend waarin je niets hoeft te doen! Geweldig zo'n vriend toch! Ik heb ook wel geluk hoor, de mijne kijkt voor mij altijd gewoon mee (achteraf vidn hij de films altijd nog leuk hoor) IK ga vnadaag wat boodschappen doen, met me neefje kroelen, bij me oma langs en vanaaf uit eten met vrienden, dus weer genoeg te doen! OH ja en me huisje nog een beetje bij werken, hoeven we morgen daar lekker niet naar om te kijken
ok gaaf zeg...ik ga ondertussen bezig in huis en reageer af en toe op interessante en leuke dingen ok...dus niet teleurgesteld zijn als ik niet reageer op leuke dingen van iemand want dan ben ik misshien wel dweilen of stofzuigen oid...ok!