hi hi...ja wel aan de klus gaan als ie posi is maar goed je knapt gelukkig al op....dan kun je er ook weer van genieten! Trwns wel heel gek gister... Ik ben ook aan de klus geweest maar moest wel huilen....was de eerste keer na de mk...wel gek had het niet verwacht! Herkent iemand dit dat het moeilijk is de eerste keer weer!
Dit is de eerste keer dat we ovu testen gebruiken, dus ik hoop dat dit ons wat meer geluk brengt dan het vorige jaar! Gelijk raak zou natuurlijk geweldig zijn!
Die ovutesten hebben mij geholpen....heel erg....! Ik ben toen zwanger geraakt eerste keer dat ik die dingen gebruikte....! Ik sla nu ff 1 maand over....en dan weer ovu testen....we klussen wel gewoon door hoor deze maand...maar wie weet is het ook gelijk raak bij jou! Ik duim en bid voor je!
Dank je, hoor meer goede verhalen, hoop zo dat het voor ons ook helpt! Kan me goed voorstellen dat het emotioneel is de eerste keer na je mk om te klussen, kan verder je vraag niet beantwoorden heb er nl geen ervaring mee, maar wens je wel heel veel succes deze maand, want soms juist wanneer je er niet mee beizg bent... Duim voor ons allebei, wie weet word dit onze maand!
hi hi hi...ach ja het zou kunnen....en dan ben ik er alweer mee b ezig Ik duim voor deze maand....en voor alle mensen die het willen..! Kus
hi girls wat leuk deze forum ik heb al een dochtertje van bijna 5 ik heb ok 1 miskraam gehad vlak voor kerst 2007 vandaag is me dag heb wel menstruatie symptomen maar ok zwangerschap symptomen of dat zit gewoon in mijn hoofd ik weet alleen ik heb een rare druk in mijn onderbuik ben misselijk en echt heel erg moe dus nog even wachten
heey meiden! Pff wat ben ik moe zeg! Heb gewerkt, de huishoucing van mijn opa ff overgenomen omdat hij zich niet top voelt.. en nu kan ik bij me eigen aan de gang Ik hoef geen echo weer.. ga voor over 5 weken een pretecho aanvragen! dan hoef ik nog maar 4 weekjes ongv tot aan de 20 weken echo Ik heb van het weekend lkkr geshopt met mijn moeder! hebben al aarig wat beebje spul in huis als je al dat kleine spul zit dan kan ik bijna niet wachten HIHI! en wat wordt ik vrolijk van dit superrrr weer!
oh heerlijk he lindaa....echt geweldig weer....zonnetje en helemaal niet koud! En inderdaad kan me helemaal voorstellen dat je die 9 maand om wil slaan en gelijk je beebje vast wil houden! Helemaal te begrijpen hi hi hi En die pretecho schijnt heel gaaf te zijn.....duurt echt niet lang meer....en geniet maar van je 9 maanden!
Vast wel.....we volgen en dan kan jij ons vertellen over je bevalling.... en dan kunnen wij daar bang voor worden! Nee grapje....komt helemaal goed....en ik hoop dat je die pretecho in je album kan zetten we zijn natuurlijk dan wel erg benieuwd!
HIHI jaa dat komt goed! Moet zeggen ik ben ook best wel angstig hoor om te bevallen.. hihi meer bang dat ik de pijn niet aankan ofzo HIHI stom he'!Duurt nog wel even maar toch
Ja duurt nog even en je kunt aangeven dat je een rugge prik wilt.....je kan ook zeggen dat je als het zover is de keuze nog wilt maken! Ik heb laatst een bevalling gezien met ruggeprik op tv...nou dat ziet er haast niet meer uit als een bevalling! Lijkt wel of het ff poepen is en dan klaar....maar ja....ik ken de pijn ook niet van een bevalling dus ik mag nog niets zeggen Maar ik denk dat het wel goed komt met jou bevalling aangezien vrouwen het al miljoenen jaren doen!
hahaha jaa dat mag ik wel hopen eva hihihihi zou niet best zijn wel ! Ik kies niet voor een ruggenprik hoe pijnlijk het misschien ook kan zijn! heb het 9 mnden bij me gedragen dan dus wil dan ook "natuurlijk" bevallen! en alles bewust meemaken! maar ja dat is mijn mening he! een ander kan daar weer heel anders over denken!
Ik denk er net zo over hoor! Ik ga ff huis poetsen spreek jullie snel! Trwns hoe denken andere er over....btr. ruggenprik?
ik was bijna 9 weken nou ochtend en bijna middag voorbij en nog geen reddevil temp blijft nog steeds 37.58
Nou ik wil denk ik ook geen ruggeprik. Mijn angst voor naalden is groter dan mijn angst voor pijn! En voor de meiden die nog niet zwanger zijn nog maar een HCG douche: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG