Wel wijs hoor eva, ook ik help je hopen de komende week! Spannend zeg, wel erg leuk dat hier zoveel meiden meeleven! En Lynn, ben jij nu ook overtijd dan? Hoe lang enzo?
Ben wel benieuwd hoe dat klussen gaat de komende weken! Was de laatste tijd niet zo'n klusser, hoop dat dat door de pil kwam... Geeft nu wel extra spanning om te gaan klussen, volgens mij wordt er wel leuker op! Wordt t nog meer iets van met zn tweetjes!
Vijgenboom (De gevoeligheid) Erg sterk, eigenzinnig, onafhankelijk, laat geen tegenstrijdigheden toe in argumenten, houdt van het leven, zijn/haar familie, kinderen en dieren, een beetje een sociale vlinder, goed gevoel voor humor, houdt van ledigheid en luiheid, is van een practische aard en intelligent. Ik vind het ook erg knap dat jullie zo lang wachten met testen, ik ga dat ook deze maand zeker doen, heb vorige maand 3 testen voor niks gedaan en dat is gewoon hardstikke zonde, ga me ook echt niet meer door allerlei zogenaamde kwaaltjes gek laten maken
Ik vind t nog steeds een beetje een gek idee dat we er nu echt voor gaan! Hoe was dat bij jullie? Kon tot nu ongeveer er nog voor kiezen om alsnog aan n nieuwe strip te beginnen, maar t voelt echt goed en spannend om dat niet te doen! Zat maar te wachten of k een of ander gevoel kreeg van er klaar voor zijn, terwijl ik dit al zo lang wil! Echt raar hoe n mens soms in elkaar zit!
en dit terwijl ik normaal helemaal geen twijfelaar ben! Die vijgenboom zijn echt precies mijn eigenschappen! Grappig! Ik ga me ff douchen, anders doe ik vandaag helemaal geen klap meer! Kom zo nog ff bij jullie kijken! xx
hallo allemaal, hoe is het hier? beetje gezellig? enn heb iknog wat gemist weer geen zin om terug te lezen haha x
neej ben niet overtijd ziemijn banner....ik moet nog 5 tot 6 dagen w8ten...maar test denk ik op vrijdag enhoop dat die dan positief is want de volgende dag ben ik jarig......en dan heb ik een gewelidige verjaardag ,,,,anders ook wel hoor maar dan is ie extra speciaal
He Lynn, spannend joh, deze week! Hoeveelste ronde is dit voor jou? Succes ermee en een fijn weekend, voor iedereen trouwens! xx
natassie.....ben je nu alweer weg..... hey lynn...ik dacht dat je zo creatief was...hihi...nee hoo rlogisch veel te veel werk dat zelf maken van zo'n kaartje! en meiden ik hoooooooooooooooooop nog steeds voor alles en iedereen...en ik duim ook! pff...wachten op ongi is niet leuk!
ja en ik ben daar alweer 5 dagen overheen hihihi....oh ohoh.....pffff.... jij had heeeeeeeeel gericht geklust he?
hallo! ben nu al 11 dagen overtijd maar wie niet of ik zwanger ben! zw testen geven negatief aan, maandag als ik nog niet ongi ben wil ik naar de HA gaan. maar als ik toch weer ongi wordt(wat ik natuurlijk helemaal niet hoop!) wil ik gaan beginnen met tempen, alleen snap ik het nog niet helemaal, heb al wat lopen lezen maar vind het nog steeds niet helemaal duidelijk. Mijn vragen zijn: na heoeveel dagen na je ongi heb je ongeveer je ei en wat gebeurt en dan met je temperatuur?, als je tempratuur na je ei hoog blijft ben je dan mischien zwanger? en hoeveel dagen voor je ongi zou je tempratuur weer lager worden. Ik temp af en toe wel is en weet natuurlijk dat dit helemaal geen zin heeft omdat je het gewoon de hele maand moet doen MAAR... normaal is mijn tempratuur tussen de 36.2 - 36.8 en nu is het 37.4! zou dit mischien al wat te betekkenen hebben? alvast bedankt voor jullie hulp en antwoorden meiden! xx
ik heb geen verstand van tempen sorry...ander moet je dat ff in een temp topic vragen....veel succes....ik hoop dat je wel zwanger bent!
Is daar nog iemand dan? ik ben er weer eindelijk, heel mijn huis rukt heerlijk naar frisse was, mmmm Hoe is tie bij jou eva? Al ongi?
hihi...ik heb ook een heeeeeeeeeeeeel schoon fris huis wat nu ruikt naar vers gebakken koekjes...hihi! En nee geen ongi laatste keer op de wc...haha