Oh lekker koekjes... mmm... Heb echt een vreslijke freetkick vandaag Had vanmiddag zo'n zin in een uitsmijter, terwijl ik net gegeten had haha... En nu zit ik hier met een pot snoepjes naast me... En dat terwijl ik eigenlijk toch echt een kilotje of 5 kwijt moet Maar mooi dat je nog geen hebt! Houden zo!
Hey Rianne, Ben zelf ook net 24... en sinds kort gestopt. En wil er ook nog niks over kwijt in mijn omgeving.. Wel moeilijk! Maar dat maakt de verassing straks des te groter! Groeten Devana
en die koekjes ja had ik zin in....van die vreselijk slechte zandkoekje...hihi...! En snoepjes...ik heb zin in dropjes.....lekker man...hmmmm
Oh iedereen was lekekr aan het genieten van zijn vrije dag, of aan het schoonmaken in huis! De dag is hier voorbij gevlogen, zodadelijk komt mijn ventje alweer uit zijn werk Kunnen we eindelijk aan ons smep programma beginnen
hihihi...smeppen bij parels....jongens oordopjess in...hahah nee grapje....ik hoop echt dat het gaat werken voor jullie!
Nou nog niet gelijk meteen hoor haha... Hoe gaat tie met je misselijkheid lynn? Heb je er nog last van? En eva, nog niet de kriebels om toch maar te testen alvast? Ik zou het echt niet uit kunnen houden als ik jou was hoor!
nou ja ik verwacht me ongi gewoon....en ja ik wil wel testen maar we zitten toch krap bij kas dus ik kan het veel makkelijker daar door uit houden om het niet te doen.....moet ook nog taarten maken ed donderdag aangezien ik dan jarig ben.....misschien als ik dinsdag nog niet ongi ben dat ik dan woensdag al test maar ja...ik zie het allemaal wel! ja lynn hoe is het met jou kwaaltjes?
Nou dat is wel handig ja eef om zo niet te testen, jammer dat je niet in de buurt woon, dan kon je er een van mij krijgen, heb er toch nog 2 liggen... Waar ben je lynn?
ja hahaha.....nee dan kan ik er wel 1 kopen ik leg speciaal wat geld voor testen apart...hihi! Maar ja ik denk dat ik het niet verwacht omdat het al zo snel na mijn mk is.....naja....ik voel me ook niet echt zwanger....naja we zien het allemaal wel.....het zou wel super zijn.....pffffffffffffffffffffff ik weet het even niet meer......
LAstig he, aan de ene kant kan het natuurlijk zijn dat je een langere cyclus hebt na je mk, dat hoor je wel vaker, maar aan de andere kant, je symptomen zijn wel heel duidelijk aanwezig! Oh meid ik voel met je mee hoor,die onzekerheid is zo vervelend, en het wachten duurt zo lang! Maar je kan echt nog steeds zwanger zijn hoor, het is je echt gegund meid!
dank je wel.....ik wil eigenlijk liever dat jij zwanger bent en alle anderen die zo lang al bezg zijn! het is wel zo dat ik helemaal geen symptomen heb eigenlijk.....alleen is me buik erg opgezwollen....heb ook last van me darmen.....me boobs niet eigenlijk....naja we zien het allemaal wel....zodra ik meer weet dan horen jullie het...ok? Is lynn alweer aanwezig!
Nou ik blijf voor je duimen hoor mied, en jij verdient het net zo goed om nu al zwanger te worden dan andere meiden zoals ik die er al alnger mee bezig zijn! Maar wel erg lief van je natuurlijk om aan ons te denken! Maarre denk niet dat lynn er nog is... ZElf ga ik er ook weer vandoor voor vandaag! Tot morgen dan maar weer he! Hele fijne avond enne houd de op afstand he! xxx
hee eef, nog ff een vraagje, dat boek the secret is dat er alleen in het engels of ook in het nederlands? Leest wat makkelijker