Hee meiden, Alles goed hier... Ik probeer ff parttime mee te kletsen... vanuit mn bedje... Pff wat ben ik de laatste 2 dagen misselijk en moe... Heb vanmorgen ff een testje gedaan nog veel tevroeg natuurlijk... In het begin zag ik een heeeel licht streepje en daarna ging die eigenlijk ook weer weg... Maar ach we zien wel
Druk bezig dus ... Ik ben dr altijd veeeeeeeeelste lui voor haha ... Doet t altijd online dan komen de foto'tjes vanzelf weer door de bus
Nou ik heb als een testje gedaan en er kwam een heeeeel licht streep en die was 2 min. later weer weg.. Heeeel raar ... Ben wel misselijk moe en heb zere borsten.. Ik wacht geduldig af .. Denk dat ik woensdag of donderdag ga testen...
hoe is het natas,,, ik denk dat ik volgende week ongi ga worden...zit me toch onder de puisten....zelfs boven mijn lip daar komen ze normaal nooit.....
Nope niet genomen .. Dom dom dom dacht ik achteraf ook... Mn vriend zag het streepje ook dus t lag niet aan mij ....
lynn niet ongi worden hoor... hoop zo van niet maar misschien een gerusstelling ik zit ook onder de puisten nu ik zwanger ben heb ze ook bijna nooit dus dat is lekker maaruh een streep die weg gaat dat is jammer.... juweeltje hopelijk wel snel een echte posi test
Jah natas ik hoop het zo... de ene keer denk ik...jah ik ben het en de andere keer denk ik volgende week weer klussen...is zo moeilijk dat w8ten....had jij ook last van borsten....die van mijn doen met de dag zeerder....
Ik hoor hoor ook vaak dat als je zwanger bent je ook heel veel puistjes krijgt... Niet ongi worden he... Lekker posi testen ik hoop t voor je