Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    joehoe.......ja he lynn veel jarigen.,....

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Heb ff een beetje terug gelezen maar het is zoveel! Sommige van jullie zijn al vroeg wakker zeg op de zondag! Ik ben net wakker en heb ff wat gegeten. Vandaag lekker een lui dagje, het is toch vies weer. Me huissie beetje schoonmaken enzo! Jullie verder nog plannen?

En voor iedereen met puistjes, wat ontzettend vervelend! Ik hoop niet dat ik dat krijg als symptonen, want ik heb nooit puistjes!

3. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik mag gaan werken om half 3, maar ben maandag en dinsdag weer vrij ;)

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow das niet zo mooi op de vrije zondag

5. natjes

natjes Niet meer actief

1x per jaar andere cyclus? Nog nooit van gehoord. Klinkt heel debiel maar ik voel me maar raar/anders. Ik weet het niet. Het hangt in de lucht denk ik ... :)
    Of ik zit me nu al vanalles in te beelden. Moet eigenlijk maar niet zo vaak naar dit forum maar kan het echt niet laten. Zit een soort aantrekkingskracht op!

Ben net even naar (kleinschalige) bruidsbeurs geweest en daar hadden ze zulke schattige pakjes voor bruidskinderen in maar 68.... Echt heerlijk om te zien. Maar dat gaat mij niet meer lukken om dat voor elkaar te krijgen aangezien ik in mei al trouw.. haha

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Das wel vervelend op zondag! Ben blij dat ik lekker de weekeinden niet meer hoef te werken!

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    haha...natjes....dit forum is verslavend.....haha

en ja bruidspakjes zijn zoooooooooo leuk voor kleine kindjes.....hihi
    Al een mooie jurk gevonden eigenlijk?

en Lynn hoe gaat ie met jou?
    en de andere dames?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah dat heb ik toch wel ergens gelezen hoor dat je 1 x per jaar een lange cyclus hebt...

jongens ik ben moe...ik ga zo ondere de zonnebank,,,,

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik ben ook al zo moe en heb wel 10 uur geslapen vannacht, ga zo lekker in me bedje me boek lezen, is echt spannend!

Hoe is het met jou Eva, ik las dat je nog steeds niet ongi bent! Ga je in de loop van de week zeker wel testen?

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja nog geen ongi...ga morgen ochtend testen hebbenme mannetje en ik net besloten....vandaag bij de huisartsenpost een test halen maar.... ;)

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

wou ben zo benieuwd...
    ik kan nog niet onder de zon...mijn moedertje komt zo...Ik lag gisteren om 10 uur al te slapen en ik kwam er van morgen rond 9 uur weer uit...en kan nu wel weer slapen...

vriendjelief is hagche aan het maken

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Oke spannend ben echt heel benieuwd!

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Meiden, ik heb eigenlijk een hele rare vraag...:)
    Ik vraag mij dus af als je klaar bent met klussen en het zit in je zegmaar...blijven jullie dan liggen of staan jullie gelijk op? Ik weet niet echt wat ik dan moet doen, want normaal ging ik altijd naar de wc om "uit te lekken" haha sorry voor het praten zo, maar weet anders niet hoe ik het uit moet leggen!

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ik blijf meestal een minuut of 5 liggen....dan vind ik het wel weer geneog...als je baarmeodermond open staat en je mannetje schiet zijn zaadjes naar binnen dan moet het al in je baarmoeder zitten...en meestal rond mijn vruchtbare dagen...dan komt er bijna niets uilekken...herkennen jullie dat ook?

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    haha ja wel spannend he....
    en hacheeee lekkerrrrrrrrrr heb ik ook wel zin in...ik heb nu zin in nasi ofzo...pff...warm eten midden op de dag terwijl ik niet van warm eten hou...je zou haast denken... ;)

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Oh oke, ja ik ben gister ook maar ff blijven liggen, maar wil wel altijd ff naar de wc anders vind ik het zo vies hahah! Tijdens de vruchtbare dagen weet ik niet of ik wel of niet lek haah, we zullen het van de week wel merken haha! Maar van sommige hoor je ook ja je moet je benen in de lucht doen, maar daar heb ik niet zoveel zin in! Maar ik heb een beetje het idee als ik dan opsta dat alles weer naar beneden zakt en dat ze niet meer omhoog kunnen zwemmen haha! Iemand zei dat het een uur durt voor ze omhoog zijn....ik zou het echtn iet weten

En ik heb altijd trek in lekkere dingen hahaah! Ga vanavond lekker indisch maken..mmm recept van mijn paps!

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ook lekkerrrrrrrrrr...

en ja een uur amehoela...ik ga echt niet zolang blijven liggen....dan word ik helemaal kriebelig ik wil altijd ff plassen....

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ja idd ik wil ook altijd ff plassen! Nou ja rond me eisprong blijf ik maar ff wat langer liggen! Ik ben benieuwd of ik me eisprong zal voelen...voordat ik de pil slikte natuurlijk nooit op gelet!

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    halloooo allemaal...

en nog wat nieuwtjes hier of niet

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874