meissie....niet sjaggo zijn....straks lekker gaan wandelen met alysia...lekker ff frisse neus...zonnetje schijnt... En ja lynn dat betekend op jou verjaardag testen .....als ik dan nog niet ongi ben doe ik dus me tje mee!
dat het dan spannend word..... en ik denk dat ik mijn verjaardag niet haal....ben veel te nieuwgierig,,,,,
hier waait het heel hard en is het heel erg bewolkt.. helaas geen wandel weer dus.. dus ga maar lekker met me meisje knuffellen en vorlijk worden hoop ik... maar jullie samen testen zal toch leuk zijn en als het dan allebei nog ff posi is dan helemaal cool! da duimen voor jullie damnes!
das wel jammer maar er is ook voorspeld dat het onstuinig weer zou worden hoeje dat ook mag schrijven/typen
goeiemorgen! heb zo een afspraak om half 11 bij de HA... pff wat ben ik zenuwachtig! Hoop zo dat ik zwanger ben maar ga er maar niet van uit! en als die een bloedtest gaat doen moet ik toch nog een paar dagen wachten! please let me be a mumy
Hi meiden, Alweer veel gekletst op de vroege ochtend! Ik ben ook weer geariveerd op mijn afstudeerplekje en moet vandaag echt hard werken! @Eva wat jammer dat het negatief was, maar misschien heb je je ei idd wat later gehad, het zou natuurlijk kunnen na je miskraam. Je lichaam heeft toch heel wat te verwerken gehad! @Natassie, vervelend dat je je niet lekker voelt! En het weer zit ook al niet mee om lekker ff te wandelen. Hoop dat je je vandaag wat lekkerder zal voelen! @Lynn, voor jou is het ok super spannend, je hebt wel allerlei symptonen....ik duim met je mee! @Tamara, veel succes bij de huisarts, ik hoop dat je zwanger bent!
Nee ben nog een beetje aan het wakker worden en moet hard aan het werk! scriptie...concept moet over 7 weken af zijn.....
hallo meiden zo ik ben eindelijk niet meer ongi sinds zaterdag niet meer dus ben hellemaal blij zeg hoe is het met jullie?
heye ben dr weer kleine ligt op bed was erg moe en ik even lui op de bank vanmiddag huisje schoonamken dus nu ff realxen wat een harde wind he trouwens :S pff maar agh vanavond gezellig kaarsjes aan is altijd leuk
Zo daar zijn flink wat pagina's bij gekomen Ben lekker vrij vandaag en krijg mijn broertje te logeren vandaag altijd gezellig, hij is 12 en vind het nog altijd leuk om bij zijn grote zus te logeren