ja!.. maar stel je voor dat ik gewoon een hele lange cyclus heb zou het dan ook kunnen dat ik bijv. vorige week( ook al zat ik dan niet in mijn meest vruchtbare perido) tocj zwanger ben geraakt maar da thet dan wel te vroeg is om te testen of?.... en als ik vrijdag nou naar de HA ga kan ik dan als ik niet zwanger ben mijn mensturatie ook op laten wekken? of is dat niet natuurlijk..
Nou 1 ding is zeker die misselijkheid komt niet pas met 7 wk ik had er al last van toen ik het wist en toen was ik 5 wk en er zijn vrouwen die nega testen en bij een bloedtest wel posi zijn of ze pas later posi testen.
ik teste bij me mk na 8 dagn pas positief...en op dit moment zit ik in het schuitje dat me ei waarschijnlijk veel later is geweest....maar dat kan ik je pas over een week vertellen!
ok jeetje dat is ook wel ballen zeg! maar szou het nou zo kunnen zijn dat ik nu veeeeel later ongi word maar voirge week bijv ben zwanger geraakt ook al zit je dan niet in je meest vruchtbare periode of is dit onmogelijk.... sorry voor al die vragen hoor
als je ovu testen gebruikt dan kun je zekerweten of je in je vruchtbare periode zit...of met tempen! Maar anders kan je gewoon veel later dan normaal je ei hebben gehad....dat is mogelijk! vertel me ff je geschiedenis dan...met cyclus en pil ed?
Meiden ik ben inmiddels thuis...maar ik denk toch dat Tamara dat je ff rustig af moet wachten en jezelf niet zo gek moet maken! Stress is niet goed!
ik heb de pil maar 1 jaar geslikt, ben gestopt in oktober, toen door de pil naar 28 dagen, daarna 1x 40 dagen en 2x 35 dagen,, ook ben ik een paar dagen aan het tempen en is ie erg hoog normaal tussen de 39.1 en 39.5 en nu 37.5...
39,1 is koorts dus dan ben je beetje ziekjes denk ik! en ik denk dat jou normale cyclus 35 is ongeveer....en dat je dus maar een dag of 5 overtijd bent! Ik denk dat jij omdat je dingen voelt je ongesteldheid uitsteld.....je moet ontspannend...echt waar!
Nou wij zijn er overuit.... Wij gaan nog niemand wat vertellen ... Pas na onze echo ... Beetje ons geheimpje... Hoelang wij dit vol gaan houden .... Geen idee haha
ik ga naar huis.....ik spreek jullie morgen en miss vanaaf nog ff! verwacht me niet te vaak meer in de avond ivm een jaloers vriendje...hihi....jaloers op jullie JA!
ik denk het ook(dat je je moet ontspannen) Ik heb nml ook een keer gehad toen was ik nog wel aan de pil moest ik een kleine operatie ondergaan.Daarna kreeg ik een ontsteking en moest ik 2 wk aan de antibiotica.Maar biotica heeft invloed op de pil en ik was in die 2 wk ook me pil 1 keer vergeten.Toen ik ongesteld moest worden werd ik het ook niet helemaal in paniek dus omdat ik bang was dat ik zw was toen ik na een week nog nie ongi was heb ik een test gedaan die ook neg aangaf.ik had besloten als ik daarna nie oni werd ik na de ha ging 2 dagen daarna werd ik wel ongi omdat ik me lekker heb geprobeerd te ontspannen en er niet veel aan heb gedacht dat het evt zo kon zijn.
oh sorrty meiden verkeerd getypr ik bedoel normaal 36.1 en 36.5 ahhaah hoge temo anders en nu is die 37.5 duss... wat betekent dit? en me banner staat op 35 dagen duss... ben wel 13 dagen overtijd!
haha ja dan is het anders als je 36.1 hebt. Ik zou alleen niet weten hoe en wat met dat temperaturen. Dat doe ik zelf niet