Lastig he, opeens voel je alles in je buik, ik dacht ook al dat mijn ei misschien wel kwam had vandaag en gister steeds pijn in mijn buik, maar zit vandaag pas op dag 10, had ook een negatieve ovu test, dus helaam niets van waar. Ik vind ovu testen heel makkelijk dan weet je echt wanneer je ei precies is, misschien iets voor jou ook?
ja he.. Waar is iedereen? Zat net ff verder te lezen, word er zo akelig van als ik als ik al die verhalen van iedereen lees, er zijn er echt zoveel die een miskraam krijgen, vreselijk! Word jij daar nou ook niet een beetje bang van?
pak ff mijn agenda..want snap er nu ff niets van cycclus op sommige site....ik ga ff tellen dus dat duurt wel ff ben zo terug
hey eef, gezellig dat je er weer bent, kon je vriend je wel laten gana om met ons te kletsen Anders kletst hij zelf ook maar gewoon mee! Meis, ik lees net dat je negatief ehbt getest, echt ontzetten balen voor je meis, maar... Er is nogn hoop he, zie dat je denkt dat je ei alter is geweest... Ik hoop het zo voor je! Ik duijm nog wat langer voor je mee! Hier een beetje een raar gevoel, zit allemaal vervelende en nare dingen te lezen op het forum, is neit echt geod voor je alleen nog maar vrolijke dingen zien nu wil ik!
nu wel volledig...en ze hebben hem ook al opgehaald....zodat ze niet weer kunnen afzeggen? WEl super dan! En die steekjes...hoe voel je die? kun je ze omschrijven?
hey parels...moet je niet lezen joh...je moet gaan lezen hoeveel meiden deze maand weer zwanger zijn geworden...echt super veel...dus jij bent nu ook aan de beurt hoor!