Goed zo parels en wij zijn ervoor om je door zulke momenten heen te helpen he meis.,..... Ik ga bij me mannetje zitten.....ff wat verwerken! pff... me broer is opgenomen in het ziekenhuis...hij blijkt diabetes 1 te hebben...pfff wel eng hoor!
ja komt wel goed....er is goed mee te leven hoor...maar wel eng....zo dichtbij.....helemaal omdat het ook nog eens erfelijk is! Morgen gaat hij het traject van insuline spuiten in....bah...wel naar voor hem...!
verminderde vruchtbaarheid ik heb een ei wanneer die wil kan 1 x in de 3 maand maar ook 1 x in het half jaar
Ik ben 14 feb. na de gyn geweest omdat ik na mijn mk 23 aug. niet ongesteld werd heb ik een kuur gekregen en ben ik 23 nov. eindelijk ongesteld geworden op 6 dec. nog een keer ook door de kuur en daarna dus niet meer tot 23 feb. ook weer door een kuur en nu moet ik 14 maart weer terug na de gyn voor de bloeduitslagen en hoe of wat waarschijnlijk krijg ik clomid
Haha nah ik heb ookal op hoe gereageerd hahaha uhm nou we hebben het niet echt bijgehouden maar ik ben wat wij denken in ronde 4 zwanger geworden maar ik teste pas 21 dagen overtijd positief jaa ligtt allemaal ingewikkeld
benw eer weg! ik americans next topmdel kijken al weet ik alw ie er wint en vriend ff de laptop herstellen van alles xxx allemaal en fijne avond
Ja best al wel een tijdje maar anders moest ik nu bijna bevallen de 18e dus de 1e x is best snel gegaan voor ons gevoel alleen ja nu werkt mij lichaam tegen :x