zo er zijn weer veel berichten bij gekomen zeg ga maar niet alles terug lezen dan ben ik te lang bezig alles goed hier?
Ja kan niet verder heb nog liever dat ik elke maand gewoon ongi was geworden want dan nieuwe ronde nieuwe kansen maarja nu dus niks
ja idd dan kan je verder ja maarja hopelijk is het snel vrijdag dan weet ik hoe of wat Mijn man zeg misschien ben je nu wel zwanger maarja dat denk ik niet zou wel toevallig zijn dat ik nu opeens mijn ei heb gehad
Jaa hopen mag altijd natuurlijk mn darmen zijn wel helemaal in de war en af en toe vlagen van misselijkheid en naja me tepels dan maar je lichaam kan je zo goed voor de gek houden dat ik er helemaal niks meer van geloof haha
ben er weer! rustig avondje hier.. manlief is naar een vriend toe dus heb het rijk alleen! lekker hoor!
Hahaha ja dat de gyn opeens zegt gefeliciteerd je bent zwanger! of dat mijn test een mooie 2e streep geeft maarja geduld he
Ik duik hier op de bank..Lekker ff bij vriendlief knuffelen misschien tot strakjes nog anders tot morge ! doegg