Dat lijkt me wel heel lekker om gewoon lekker alleen maar mama te kunnen zijn.. Helaas gaan wij dat straks niet redden, en moet ik gewoon blijven werken...
ik weet het nog niet of wil fultime moeder worden... Vriend vind dit trouwens ook een goed idee... Maar vind het werk leuk en het geld is lekker mee genomen toch vin d zo moelijk... Parels wa toevallig ga jij je kind dadelijk meenemen naar het kdv? natasssie groot gelijk en er zijn veel ouders die het liefst oppas aan huis zijn... die zijn wat flexer in de ophaal tijden.... liefs
ja is best lekker de hele dag thuis zijn en zorgen voor je kleine enz.... wij redden het nu net elke maand en sparen ook elke maand een beetje dus zolang het zo gaat blijf ik huismama
Het lijkt me heerlijk om de eerste tijd gewoon zelf bij je beebje te kunnen zijn, ze zijn nog zo klein dan, maar na zo'n maand of 9 zou ik toch wel weer aan het werk willen hoor, maar liever dan 2 dagen ipv 3... Zo houd je toch nog je eigen leven, maar kun je ook nog veel tijd bij je kleine zijn. M<aar helaas is dat niet haalbaar op mijn werk en vind ik mijn werk geweldig, dus zou ik dat toch niet op willen geven. Uiteindelijk ben ik dan toch nog zelf 4 dagen bij de kleine, en mijn vriend nog een dag, dus hoeft de kleine maar 2 dagen naar het kdv Bij mij op de locatie kan de kleine helaas niet, omdat ik zelf op de groep werk, dus wij zullen ons beebje waarschijnlijk naar het kdv in onze eigen woonplaats brenge, zodat het wat makkelijker word met halen en breng tijden.
haha ik wil dan een kindje hier dus niet bij een ander thuis.. heb hier toch alles maar helaas wil bijna iedereen via gastouderbureau en dan moet ik minimaal 4 volle dagen gaan werken wil ik het geld krijgen wat ik nu krijg.. krijg nl oa huurtoeslag en zorgtoeslag enz en dat krijgen we dan niet meer en dagen zie ik niet echt zitten wit werken dan
heb een dubbele baarmoeder...De doktoren zijn daar achter gekomen toen ik 13 was..Mijn ongi bleef bij de ine baarmoeder zitten waardoor ik vresleijke buikpijn.. dit hebben ze verholpen en vervolgens ben ik nog een keer onder het mens geweest en toen hebben ze het tussen schot weg gehaald anders zou ik geen gemeen schap kunnen hebben... nu een aantal jaren later ben ik terug geweest. de gyn zei dat ik het maar eens moest gaan proberen ook wij wilde heel graag.... Maar moet altijd meteen als ik weet dat ik zwanger ben onder controlle staan bij de gyn hij moet meteen zien waar de baby zich bevind,,, Ben erg benieuwd en hoop maar gas er wel vanuit dat het wat langer gaat duren om zwanger te worden...... heel verhaal hoor...
Wow wat een verhaal zeg! Wel fijn dat het allemaal geen probleem moet zijn om zwanger te worden, gelukkig maar! Misschien hoeft het niet perse langer te duren om zwanger te worden toch, wil toch niks zeggen? Als ze geod zwemmen... Maar wens je heel veel succes meis, is toch allemaal wel anders voor je denk ik! Ik duim nog harder voor je!
thanx ver niets bijzonders hoor word gelukkig niet dubbel ongi zou er ook nog eens bij moeten komen ihihihi.....
Ik zit ziek thuis... Vant weekend opeens 40 gr koorts Nu weer een stuk beter maar nog steeds met vlagen misselijk en vreselijk veel slijm in mijn hoofd (lekker praatje he ) en nog steeds 38... Voel me nu redelijk met een aantal pillejtes achterovergeslagen en tot 11 uur geslapen dan.. Straks weer lekker even een tukkie doen.. Maar hoop toch dat ik snel weer helemaal beter ben!