Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female

ik weet niet....ik heb gewoon 4 dagen achter elkaar geknutseld.....heb ji ook hyves/>?

2. Ja die klachten zijn altijd moeilijk.. ik had vorige keer ook veel klachten. Maar werd toch echt ongi. Maar dat is bij iedereen anders. De enige oplossing is helaas wachten, of testen. Als je morgen gaat testen, dan ga ik duimen voor je!

3. Daantje200

Daantje200 Actief lid

Feb 25, 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
  4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female

weet ik meis,,,,,ik zit in ronde 3...maar voel me nu anders...kan het goed mis hebben hoor...maar ik ben gewoon nieuwsgierig....en misschien heb je wel helemaal gelijjk....ik weet het maar ik wil er ook van leren dan kan ik ook verder met die ervaring snap je....en ik hoop ook dat jij snel zwanger word ....

5. Daantje200

Daantje200 Actief lid

Feb 25, 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    ik blijf gewoon klussen heel de maand haha ik zie
    het dan wel hoe of wat

6. Daantje, hoe lang ben je gestopt met de pil? Of is dit 1e ronde na pil? Een ovulatie is een beetje moeilijk te berekenen als je nog geen cyclus na een pilstop hebt gehad, want dan weet je ook niet een beetje wanneer je ovulatie kan zijn. En een lutteale fase verschilt ook per persoon. Je kan op je lichaam letten om erachter te komen, zoals slijm en BMM, of gewoon om de dag klussen :)

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik ga nu op de vriendschaps buton drukke....en klein dingetje niemand weet dat we bezig zijn dus mondje dicht hee.,,,,,

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    zie je mij al?

9. Kijk dit trouwens ik ging nog even wat meer van SMEP opzoeken en kreeg ik dit bij het vertalen van een engelse pagina:

Op dag 8 van uw fiets, te rekenen vanaf de eerste dag dat u uitgebloed, beginnen "proberen" om de andere nacht. Begin taking Ovulation Predictor Kits (or continue with your Ovulation computer) on Day 10. Begin rekening Ovulation Predictor Kits (of blijven met uw computer Ovulation) op Dag 10. Buy two five-packs so as not to scrimp on taking them and stop too early. Koop twee vijf-packs zo niet te besparen op hen en stoppen te vroeg. To make sure your OPK is working well, take your test in the afternoon or after work and do not drink any liquids or go to the bathroom for at least four hours prior to testing. Om ervoor te zorgen dat uw OPK goed werkt, neem uw test in de middag of na het werk en niet drinkt, elke vloeistoffen of ga naar de badkamer voor ten minste vier uur vóór de test. (Morning is not a good time for OPKs, which look for the LH surge, which usually happens during the day.) Read your OPK instructions carefully, as usually a faint line does not indicate a positive, you need a line that is darker than the test line. (Morgen is geen goede tijd voor OPKs, die kijken voor de LH-piek, die meestal gebeurt tijdens de dag.) Lees uw OPK instructies zorgvuldig, zoals gewoonlijk een zwakke lijn duidt niet op een positieve, moet je een lijn die is donkerder dan De test lijn. LH is produced throughout your cycle and will only predict ovulation when it has a big surge. LH is geproduceerd in uw hele cyclus en zal alleen ovulatie voorspellen wanneer er een grote golf.

Er staat: uw fiets ipv cyclus :)

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jah ik ga morgen denk ik testen of ik moet morgen niet meer dat gevoel hebben,,,,we zien wel.....maar had wel gelukkig positieve ovu test gehad,,,,en 4 dagen geknuseld....ik hoop....maar niet te veel

11. Daantje200

Daantje200 Actief lid

Feb 25, 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    klopt dit is de eerste ronde :D
    ben wel benieuwd hoe of wat maar ik verwacht
    er nog niet te veel van hoor
    want ben net klaar met me ongesteldheid

12. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Hij staat nog half in het engels :)

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik heb heel toevallig deze maand gesamept..om en om de dag....ovu testen en 4 dagen achter elkaar en weer een dag niet en dan wel......en zit aan de etoszwanger worden dingen

14. Daantje200

Daantje200 Actief lid

Feb 25, 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    lynn heb je net een berichtje gestuurd hoor

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    heb ook al iets terug gestuurd....je bent een leuke meid op die foto's.....

16. Daantje200

Daantje200 Actief lid

Feb 25, 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    ik heb ovulatie testen liggen dus ik doe gewoon een x zo een test en dan kijk ik wat daar uit komt

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    dat kan ook

18. Daantje200

Daantje200 Actief lid

Feb 25, 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    jij ziet der ook leuk uit hoor wijffiej

19. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Truste meiden :)... Ik ga heerlijk slapen... Morgen er weer vroeg uit... Nog een paar dagen en dan is t weer weekend ;)

Liefs Juweeltje

20. Ik hoop dan wel voor je ;)

Ja de vertaling staat er ineens bij iedere zin achter.. maar ik lag zo dubbel bij die fiets whaha.

Ik heb zelf mijn 1e cyclus afgewacht, zodat ik de lengte wist en daarna ovulatietesten gebruikt. En dan klussen rond die tijd. Momenteel doe ik ook tempen, geeft veel inzicht en helpt om me ovulatie te bepalen. Maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt :)

Share This Page