haha okee ik vind wel mooi die dingen allemaal bij het prgramma trouwens vanavond weer tienermoeders ben benieuwd en morgen VK heb er zin in joeppieejj
haha bedoel dat ik morgen naar de verloskudnig emoet haha sorry maar komt wel elke dag op tv iets van bevalling of iets dacht ook verloskundige praktijk dacht om half9 op sbs 6 weet niet zeker hoor
ik pak nog een bakie koffie en een peuk en dan ga ik echt weer wat doen hahah effe koffie paken zo terug voor een minut of 10 haha
6e zintuig ook niet gezien..wilde het wel zien, maar kwam een ander programma wat ik graag wilde zien! Nu we het er toch over hebben, toen mijn moeder was overleden 5 jaar geleden. Heb ik haar gezien. Ik werd er 's nachts wakker van, ze stond naast mijn bed en aaide een soort van over me hoofd wat ze wel vaker deed! Dat gaf mij toch het gevoel van, dat ze over me waakt...misschien beetje raar maar zo voel ik dat.
jaa maar je had trouwens toch zo`n progama de verloskundigen praktijk hahah ach jah het is dinsdag wat wil je hahha
jah dat komt elke morgen op sbs 6 alleen word er een beetje misselijk van ....er had er eentje een hypnotiezeur of zo iets (dyxlecie) goed heb ik dat kan ik dat ook nog niet eens spellen
hey hoe vin d je deze...ik ben van 20 siga....naar niets noppes nada...en vriend idem.....we zijn nu al 5 maanden gestopt........maar nu wil ik er eigenlijk ook wel een maar dat doe ik niet
wij zijn wel erg he..... wij hebben veel dezelfde min punten....hih i dat dyslectie....en dubbele baarmoeders....hahaha......en niet zwanger..... ale: :-# je moet er wel om lachen toch?