Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee ik werk van 3 uur tot half 7.... Vind ik wel lekker...

Agh wat verveelend dat je ziekjes bent ja dat krijg je ook sneller op een kdv of als je zelf kinderen hebt.. Ik zelf benm nog niet ziek geweest dit jaar ( afkloppen) maar het jaar is helaas nog niet om...

Heb wel lichtelijke hoofpijn en een aspro genomen... Kan je dit ook hebben als je zwanger bent heb ik ergens gelezen maar lijkt me zo sterk?

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoellang zijn jullie eigelijk bezig?

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    stel wel veel vragen he?

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben er zo weer moet ff make up je op en mijn haartje alvast netjes doen totzo

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    vragen staan vrij..

ik mag niet nog kagen zit nog maar in de 2de ronde :)

6. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit is onze 13e ronde alweer :cry:

Had nooit gedacht dat het zo lang zou gaan duren, zo zie je maar weer, je weet het toch nooit.

Daarom deze maand met ovu testen begonnen, wilde nu toch wel eens zeker weten of ik toch wel mijn ei heb! Gelukkig begint het lichte streepje nu eindelijk te komen! Dsu waarschijnlijk heb ik wel gewoon een eisprong...

Ga er maar van uit dat het gewoon toeval is geweest dat het nog niet gelukt is...

Wie weet is 13 voor osn wel een geluksgetal ipv een ongeluksgetal :)

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oew wel vervelend hoor.. Heb veel over die ovu testen gelezen maar weet eigelijk niet eens waar je die dingen kunt kopen... Bij kruitvat kon ik ze niet vinden en ik ga hetecht niet vragen want daar werken allemaal mensen die ik ken.....dan weet dadelijk iedereen dat wij bezig zijn....

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    13e ronde moet er niet aan denken hoop dat het bij ons zie zolang duurt.. vind kanp dat je de moed er dan nog in heb! echt heb respect voor iedereen die al zolang bezig is en ik zit in de 2e ronde nu en baal gewoon al en word er al chago van nou dat mag dus niet als ik hier zo rond kijk!

echt ga voor jouw ook extra hard duimen :)

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja wat je zegt natas

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    meiden ik ga nu even een stukje fietsen...
    en hopen dat me rugpijn over gaat..

ben er vanavond of vanmiddag wel weer :) dnek vanmiddag niet moet nog even aardappels een grote pan schillen en me was afhalen +opvouwen :p spreek jullie snel weer :)

xxx

11. 85suuske

85suuske Lid

12 feb 2008
    15
    0
    0
    verzorgende ig
    neerbeek
    hallootjes,

ik ben 23 en mijn man is 27. die wil , als het even mee zit natuurlijk, voor zijn 30ste papa zijn. kan ik me helemaal in vinden. ik vind mij er zelf ook klaar voor. en wat is te jong? ligt ook per persoo verschillende. en mensen zitten ook allemaal in verschillende situaties. we hebben allembij een vast contract. krijgen 22 februari ons huisje. en onze ouders vinden het ook te gek. op het werk krijg ik van sommige ook positieve reacties.
    maar het gaat er voornamlijk om wat wij er van vinden, en niet anderen.

12. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je meiden, ik kan niet anders dan positeif blijven he!

Je kunt de ovu testen via internet bestellen lynn, via sensitest.nl. Bij de drogist hebben ze ze wel, bij de zwangerschapstesten liggen die, alleen die zijn wel een stuk duurder dan die via internet. Je hebt ze ook snel in huis.

Nou meiden ik ga er ook vandoor, ga ff liggen, zo'n hoofdpijn weer...

Spreek jullie straks wel weer, werkse voor straks lynn! En succes met je rug, aardappels, was enz Natas, duim dat je neit ongi ga worden!

Liefs van mij

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    thanx

@ 85suuske dat vinden wij hier ook en wat fijn dat jullie al leuke reactie hebben gekregen....
    Ik vind het moeilijk om mensen te zeggen dat je bezig bent,,,, want de meeste vertellen pas als ze zwanger zijn. een collega van mij is ook bezig dus we smoezen af en toe heo de zaken er voor staan....verder weet mijn moeder het en mijn schoonzusje....

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben er ook bijna vandoor ..... ik kijk vanavond wel ff snel en anders zien jullie mij morgen vroeg wel weer mee kletsen... iedereen een fijne middag en ik ga lekker genieten van de zon hier in brabant want weet natuurlijk niet of bij jullie de zon ook zo lekker schijnt......

doeidoei

15. gabriella

gabriella Lid

11 feb 2008
    13
    0
    0
    student
    rotterdam
    hey nou we zijn sinds begin 2007 bezig heb in oktober 2007 een mk gehad op 8 weken dit word de 11de ronde

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zo ook al lang bezig zeg dan... hoop niet dat het hier zoalng gaat duren :$ echt een hoop respect voor jullie :)

zo heb net lekker gefietst een stukje :) pff valt me toch tegen ;) maarjah krijg je als je overgewocht heb :$ en het lijnen nog niet echt wil lukken maar ga me best doen ben vandaag weer begonnen ;)

zo en dan nu de aardappels enz :p hihi

gezellig dat er steeds meer meiden bij komen toch leuk om zo ervaringen en alles uit te wissellen ;)

ik ga weer even zal tussendoor wel weer spieken zo versalvend deze site ;)

17. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Kon het ook even weer niet laten :oops:

@Gabriella We gaan dus aardig op zo samen... Maar gelukkig kunnen we beide nog positief blijven! Je hebt in ieder geval één zekerhied, je weet dat je zwanger kunt raken, dat is al heel fijn om te weten lijkt mij, nou meid ik duim voor je deze meid, weet wat het is om zo lang te moeten wachten voordat het eindelijk mag gebeuren!

@Natassie, goed van je joh dat je bent begonnen met lijnen, ik zou het echt nooit vol kunnen houden! Echt heel knap!
    Zijn de :evil: nog niet gearriveerd bij je hoop ik?

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zijn er gelukkig nog niet... dus afwachten maar ;) morgenochtend weet ik meer :).. maar roep al lang dat ik moet lijken hoor :$ maar lukte me niet was er 10 kilo af vorig jaar nou die zitten er helaas alweer bij... ben onwijs veel aangekomen namelijk tijdens mijn zwangerschap een stomme fout gemaakt dacht word toch dik dus kan lekker eten en aagezien ik daar wel van hou :) maarjah is niet anders ga het nu proberen vol te houden...

@lynn hoe voel jij je eigenlijk? had ik dat nou wel of niet al gevraagd? want jij kan ook bijna testen zie ik :)

pff versalvend dit ;)

19. gabriella

gabriella Lid

11 feb 2008
    13
    0
    0
    student
    rotterdam
    ja dat positief blijven is soms wel moelijk elke maand ben ik bijna wel zeker dat het gelukt is ik word soms een beetje gek :) :)
    Ik duim ok voor jou parels jij bent nu vuchtbaar dus er is werk te doen ;)

20. gabriella

gabriella Lid

11 feb 2008
    13
    0
    0
    student
    rotterdam
    ja natasssie ik ben zelf altijd last gehad van jojo effect ik zat vanmiddag naar fotos te kijken van vorige zomer ik ben echt aangekomen is winter vet wordt bij mij ok tijd om te gaan beginnen....

Deel Deze Pagina