Ooh, wat balen meis! Echt klote voor je! Maar weet je, je bent nog neit op je nod he, dus er kan nog van alles gebeuren, wie weet heb je over een paar dagen wel een vet positieve test! Ik duim voor je hoor meis!
hey natas hoe is het met je? Ja jullie krijgen allebei een positieve test op de15e meiden, ik geloof er in! Denk dat mij ei eerder is eef, maar goed het zou nog kunnen! Zou wel gezellie zijn he, zo alles met elkaar tegelijk
ja inderdaad parels zou geweldig zijn...ik heb het gevoel dat de 13 de ook een gleuksdag is...dus je ei op die dag mag ook....is mijn verjaardag...
Nou genoeg keus dus... denk zelf dat het de 13e word, maar goed, mijn lichaam houd me vaak genoeg voor de gek Aan t einde van de middag ff testen, dus wie weet! Maar goed, jullie testen zijn veel belangrijker! Hoop zo dat jullie beiden positief testen! duim duim duim
nee man parel jou ei is veel belangrijker onze posi test komt dan wel een andere keer hoor....hahah! JIJ MOET ZWANGER WORDEN......hokus pokus zwanger JIJ....!
tralallalala pfff hoofdpijndag voor mij zo en alysia loopt ondeugend te doen en kijken wat wel en niet mag haha word nog wat.. ennuhhh linda lekker geshopt heerlijk wil ook haha en evamarieh hoe is het nou met jou? en parels alles gaat weet goed hoor kijk uit naar morgen en hoe ist met jou? zo heb ikw eer iedereen gehad
Balen dat je hoofdpijn hebt natas! Anders ff op bed gaan liggen als je kleine gaat slapen? Helpt bj mij wel eens namelijk... Spannend he morgen, hoe laat moet je?