dat zijn jullie , jullie luisteren nooit naar mij.... ik word daar verdreitig van en voel me heel alleen
oh ok zo werkt dat dus...mooi is dat...ik word helemaal gek vana l dit gezeik tussen al deze baby's....bah....en mutsen jij bent de grootste natas.....en kotsen ja ga maar lekker kotsen!
Dat is heel netjes zo rond de 28 dagen, hopelijk word je cyclus nu weer zo mooi! Ook een voordeel dat je dan niet zo lang hoeft te wachten in éé'n ronde! Goed dat je het een tijd eerst zo probeer hoor, wij hadden in het begin ook zoiets van, nou we zien wel hoe het loopt, zijn we gelijk zwanger, helemaal tegek duurt het een paar maanden langer, ook prima dan! Toen we een maand of 9 bezig waren ben ik begonnen met mijn slijm te observeren, en beetje meer mijn vruchtbare dagen uitgerekend enzo, ook een keer proberen te tempen een maand, maar dat was niets voor mij. Vanaf vorige maand, in ronde 13 zijn we pas met ovulatie testen begonnen, ik vodn eht heel fijn om precies te weten wanneer mijn ei was, zo konden we nog precieser klussen, altijd handig! In het begin was mijn cyclus wel even van slag, vaak hoor je dat tie dan lang is, maar bij mij was dat juist 2 keer korter, daarna is het eigenlijk aardig regelmatig geworden! Hoop voor jou ook dat je snel een regelmaitge cyclus hebt! Spannend he die eerste maand?
en breien lynn....als je je nu al gedraagt als een oma....pfffff......blijf dan aub achet de geraniums