jongens ik ga zo werken en in mijn dikke stappen en zoeken jullie het hier maar lekker uit,....en als ik terug kom verwacht ik dat eva en natas zijn op gerot zo als ik eis
zo die zijn weg,,,,,,hihi daar heb ik geen last meer van die stelletje kleine irritante meisjes die niet willen breien en alleen maar kunnen overgeven
jij vieze vette slijm bal....domme lynn,.....ga maar werken en in je wrak auto stappen....pfffffffffff
Aah wat lief, ik ben rustig jullie gezeik aan het bij houden, dsu wees niet bang ik ben er nog gewoon voor als jullie ruzie uit de hand loopt he, moet er toch één de scheids zijn
Ik denk dat dat temperaturen ook niks voor mij is, ik vergeet dat soort dingen! En het is inderdaad wel fijn een wat kortere cyclus hoef je inderdaad niet zo lang te wachten! Over dat slijm observeren lees ik ook veel ja, maar ik denk dat ik dan dnek ooh nu heb ik mijn ei en dan is dat niet zo...zoiets haha! Ik hoop dat mijn cyclus ook snel regelmatig is. Hoeveel jaar heb jij aan de pil gezeten? De eerste maand is echt super spannend, maar ik ga er niet van uit zwanger te zijn, heb er wel een half jaar minimaal voor uitgetrokken!
Dat is een super goede instelling om gelijk al een langere tijd uit te trekken om zwanger proberen te worden, dan is de teleurstelling nog neit zo heel groot in het begin, waarschijnlijk. In ieder geval dat was bij mij zo. Toen rekenden we er nog niet op, en was het gewoon zo van, helas maar hup door naar de volgende ronde. Ik ben maar een jaar of 2 aan de pil geweest geloof ik, weet het niet eens precies meer eigenlijk Vond veel belangrijker toen die pil de deur uit ging
natuurlijk zijn we erg bezig met het zwanger worden nu en zal het wel jammer zijn als ik niet zwanger ben. En dan inderdaad net zoals bij jullie hup naar de volgende ronde door. Ja ik heb 6 jaar aan de pil gezeten en ben ook blij dat die de deur uit is haha! Hoe oud ben jij? en waar woon je, werk etc
Ik ben 21, over 2 weken 22 Ik werk op een kinderdag verblijf, echt super gaaf! Ik werk op een babygroep, de kindjes zijn daar vanaf 10 weken tot ong 2 jaar! Ik kan mijn moedergevoelens er helemaal in kwijt! Op dit moment werk ik nog 36 uur, verdeeld over 4 dagen maar iik ga volgende maand terug naar de 32 uur, en als we straks zwanger mogen zijn, ga ik nog maar 3 dagen werken. Verder woon ik samen met mijn vriend, we wonen daar nu anderhalf jaar! Dit word ons eerste kindje, bij jullie ook? Wat doe jij verder allemaal?
Wiehoeee! Hier een posi ovu test! Het is weer gelukt deze maand! Heb ik het toch goed gevoelt! Ben weer helemaal happy!