erg is dat he fotos kijken van terug... ik kijk ze ook wel eens en echt erg word dan helemaal chago ervan van wooww was ik maar weer zo en toen vond ik me eigen al dik.. maar pfff ik ga en moet he nu vol houden... heb een foute eigenschap daarin alleen als er weer een swat tegen zit ga ik graag eten iets wat ik dus niet moet doen maarja volhouden nu maar
Volgens mij heeft iedereen last van extra kilo;s, ik ben vanaf begin van het jaar ook wel 9 a 10 kilo aangekomen, maar vind het zo moeilijk om te lijnen, na 2 dagen heb ik al weer wat lekkers in mijn mond @ Gabriella Ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor, ik dacht ook de laatste 2 keer zeker te weten dat ik zwanger was... Maar helaas, op de één of andere manier bedriegt mijn eigne lichaam me toch steeds weer. Hopelijk deze maand meer geluk he! Vandaag nog maar eens flink aan de klus dus
heeey meiden! Ik heb een paar paginas moeten bijlezen Hoe gaat het hier verder? Gabriella jammer dat je ongi bent geworden! maar met volle moed de volgende ronde in! Parels dat wordt klussen voor jou zie ik! Natassie blijf voor je duimen!
Ja linda, we zijn flink aan het kletsen vandaag he! Hoe is het met jou? Las dat ej flink geshopt had, leuk he? Helemaal voldaan zeker?
ja zeker spannend houd er wel rekening mee dat je maby nog moet ontpillen dus als je straks overtijd ben niet gek opkijken... ik was vorige maand namelijk 2 weken overtijd.... nou met dat bloed kan zijn omdat je lichaam beetje overstuur is eerste ronde natuurlijk.. maar lekker veel klussen
jaaa gezellig zeg dat gebep hier zelf kom ik zo nu en dan, omdat ik steeds erg moe ben ach hoort erbij, maar dan weten jullie waar ik ben HIHI! Ja heb heerlijk geshopt! Bijna al het "grote spul" is binnen! HIHI en heb nog tijd zat maar ach! Als het aan mij ligt staat alles nu al klaar voor de beeb zijn/haar komst HIHI! (en neeej ben niet gek , heb er gewoon super zin in! ) FF wat hcg voor jullie! Vangse dames! ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* *******************************
HIHI is goed meis!~ Ik zal zo maar eens aan de afwas dan maar eens een lkkr douche denk ik ! Verder ga ik lkkr bankhangen en soapies kijken hihi! wat gaan jullie doen?
je hebt gelijk heerlijk.... ik ben nu eten aan het koken en tussendoor hier kijken... dan even douche en lekker mijn pyama en duster (badjas) aan en lekker op de bank tv aan kroelen met me meisje vriendlief doet kleine in bad en dan lekker genieten van de avond dus tv kijken en laptoppen hier kijken dus tegelijk haha een heel programma dus
Zo heb ook nog een spoortje HCG opgevangen hoor! Zo heb vanmiddag lekker uitgerust, nu ff lekker voor de pc wat aan t eten, kan iik gelijik nog ff bijlezen haha Ga vanaaf lekker lui op de bank hangen en wat televisie kijken, maar eerst nog ff lekker beppen hier!
HIHI jaa idd! Ik heb vandaag lkkr vroeg gegeten met vriendlief ,, om 5 uur al ! (ik had weer eens honger HIHI) maar denk dat ik zo weer wat eten ga als ik zo doorga wordt ik een kleine dikke trol HIHI! ben nl maar 1.64 HIHI wat gaan/zijn/hebben julllie gegeten? Ik had geen zin in aardappels dus heb lkkr kip tandoori gemaakt! en heb nog een bordje over die ik dadelijk ff in de magnetron gooi HIHIHIH
ik heb mislukte boerenkool met worst op haha vriendlief en alysia vonden het lekker maar ik niet zo... maar aghh he vet zet heb ik dus genoeg om op te teren ..... maar heb een hekel aan koken dus ja dat zal hem wel zijn
whahahaha natassie! Normaal vond ik koken niet zo erg, vond het wel leuk om lkkr recepten uit te proberen en te "experimenteren" maar sinds ik zwanger ben dus echt niet he! 9 van de 10 x heb ik rond etenstijd geeneens honger tegenwoordig zet ik alles van te voren klaar, en dan mag vriendlief koken vanuit het werk (naja koken, gewoon afmaken!) ook omdat ik tegen die tijd meestal erg moe ben!