Jaaa! Gister geklust vandaag klussen Morgen klussen Donderdag klussen Vrijdag nog een keer extra klussen Nou dan kan het niet missen toch?
nee idd en morgen nog een ovu test doen...kijken hoe die kleurt....dan komt je pendel zeker weten uit meissie!
hahahaha dan klussen want niet geschoten is altijd mis haha ik ben blij dat ik niet meer hoef te klussen op schema haha was het helemaal zat respect voor jullie
Nu weet ik ook gelijk zeker dat mijn cyclus deze maand weer een beetje vertrouwd kort is... Zeg dat ik ong woe/do echt mijn ei sprong heb, dan 14 dagen erbij, is 27 maart, dan echt 28 maart testen... Komt echt goed uit
Haha, ben ook wel extra blij met mijn ovu testen hoor, als ik dan een keer wat minder zin meer heb, dan weet ik of dat fataal kan zijn of niet, en anders toch maar wel klussen he! lang leven de ovu testen! Toch blijft de zin er in het eerste begin van de cyclus altijd wel hoor, maar na 2 weken is de lol er soms wel een beejte af
Hihi... Ik echt een super muts.... Ga ik naar t centrum om nog een test tekopen.... Ga ik eerst naar de wc... En nu ... Nu hoef ik niet meer te plassen .... Wat een muts
Daar doen we het natuurlijk om! Toch wel fijn om er nu ook al een beetje lol van te hebben hoor! Oh het zou zo leuk zijn als het deze maand nu eens raak mocht zijn! Ik kijik er zo naar uit! Echt overal zie ik opeens baby's.. Mijn vriend moet me elke keer mee slepen als we ergens zijn Gister avond bij grey's anatomy waren ook weer van die leuke beebjes.. om verleifd op te worden!
Oh leuk op een kinderdagverblijf. Vriendin van mij werkt ook op een KDV ook op de babygroep, vindt ze ook helemaal geweldig! Ik studeer momenteek nog. Zit op de Haagse Hogeschool en studeer Facility Management, erg leuke opleiding. Ben nu aan het afstuderen bij een makelaarskantoor in Zoetermeer. Heb als het goed is 11 juli mijn diploma in handen en dan ga ik ook 3 dagen werken. Bij wat weet ik nog niet, laat me detacheren om ervaring op te doen! Ik woon ook samen met mijn vriend ook bijna 1,5 jaar nu Dit is ook ons 1e kindje, kan niet wachten
Oh ja Parels....echt top dat je een positieve ovu test hebt! Lekker gericht aan de klus nu en ik duim voor je dat jet raak is deze maand!
Ja beter he, zit weer te glimmen hier achter me pctje Hoe blij je met iets kunt zijn! Gaan flink aan de klus deze dagen, weten nu zeker dat we goed zitten! Dan weer door naar de wachtbank....
De digi test werkt ook met 1 druppel urine haha... Hij knipperde en toen kwam het magische woord tevoorschijn... ZWANGER.... Nou dat was weer 20 euro haha
Wauw, weer geweldig om te zien waarschijnlijk voor je! Nu meis, na nog een extra bevestiging... Ga die vk bellen`!
Weet iemand eigenlijk wanneer je een vk moet gaan bellen of iets dergelijks? Kun je dat het best gelijk doen als je weet dat je zwanger bent of kan het eventueel ook nog gewoon als je bijvoorbeeld al 2 maanden bent?