Morgen bellen dan! oke voor de 8 weken dan! Geloof toch wel dat ik gelijk zal bellen als ik het weet haha, maar goed altijd fijn om het precies te weten hoe en wat.
En ik heb zo'n zin om het van de daken te schreeuwen .... haha.... Vraag me af wanneer de meeste vrouwen echt misselijk worden? Natassie? jij misselijk?
Blijf het nog steeds vaag vinden mn eerste test... eerst een heeeeel licht streepje en toen ging die opeens weg...
Misselijk vanaf een week of 6 gemiddeld toch? Misschien word je wel helemaal niet misselijk joh, zou dat eens even lekekr zijn! Echt raar van ej eerste test ja, heb dat ook nog nooit gehoord, maar goed nu vet positief, dus wat maakt het nog uit, je bent gewoon zwanger!
hahaha natassie is niet missleijk nog,......had ik ook al gevraagd....je kunt het 1 week voor je nod al zijn maar het kan ook weg blijven...of rond de 7de week komen! ik kan het wachten bijna niet meer opbrengen.....pffffff heb geen zin meer om te wachten...ik wil of nu gewoon ongi worden of gewoon een positieve test in handen hebben! Ben er klaar mee....
Kan ik me voorstellen eef, maar helaas kunnen we er toch neits aan doen nog om dit zo te laten zijn... Je moet wel afwachten! Maar denk er maar aan dat het gewoon voor een goed doel is, dan valt het wachten wel mee!
jups digi van cb was zwanger ... De kruidvat ook hoor haha maar wou het gewoon nog een keer zeker weten .... Vrouwen haha
heey parels de vk bel je meestal rond de 4 a 6 weken... maakt onegveer niet zovel uit je eerste afspraak is per VK praktijk verschillend maar rond de 8 a 10 weken... en je eerste echo als je geen miskraam of iets heb gehad ook pas met de 12 weken zo weer wat geleerd en avamarieh had het al gemeld ben inderdaad niet misselijk heb alleen vanaf het begin onwijs last van me darmen... en pfffff ben beetje chago ging net ff op de weegschaal staan nou doe ik nooit meer.. nou nooit morgen helaas weer :s maarjah komt allemaal goed ga nu me huis leeg is met lekkerde dingen vanaf morgen geen snoep chips of iets meer aanraken want pfff me lesje wel geleerd als je zwanger bent pff voor je het weet ben je 3 kg zwaarder! maarjah alles goed verder hier?
ja meiden lief dat jullie mee leven maar ik ben er ff helemaal klaar mee...ik kom over een paar dagen wel weer ff terug....moet even tot mezelf komen ofzo want ik wil hier positief in blijven staan en op het moment lukt dat niet....! Ik hoop dat jullie allemaal super snel zwanger zijn en dat jullie niet lang hoeven te wachten! dikke kus en tot hopelijk snel!