Ja jou zie ik altijd wel ff, gezellie hoor! Lees net dat je 4 kids wilt, lijkt mij ook het einde, wij willen ook graag 2 op elkaar en dan die 2 naar school zijn nog eens 2 op elkaar, als het allemaal mag lukken natuurlijk! Vind het ook wel zo gezellig voor de kids zelf, stel dat er één dan 5 jaar jonger is, dan is tie ook maar zo alleen
haha kijk wij willen hetzelfde lijkt me zo heerlijk dan een grote familie auto te kopen zalig lekker op stap en gewoon ooh blijf erover dromen... kom zelf ook uit een gigantisch groot gezein dus heerlijk gewoon haha ben er vrij vaak voordeel van de laptop die op tafel staat en nu tussendoor de gouden kooi kijkt en de kleine rond stapt en de boel aann het slopen is haha altijd makkelijk en wat ga jij vanavond allemaal doen
Straks ff gtst kijken, wilde nog in bad gaan maar ff kijken hoeveel tijd ik nog heb voor me ventje straks weer terug is van klussen. Moet ook nog afdrogen en eigenlijk me boek voor me cursus van morgen aaf nog doornemen, maar daar heb ik geen zin in... Straks als me ventje terug is lekker nog even julia's tango samen kijken, gister lekker opgenomen... Verder lekker met me mannetje op de bank hangen als hij er is! Maar..... eerst nog ff gezellig met jullie babbelen natuurlijk!
haha gezellig en had jij al namen of niet? en wil je thuis of ziekenhuis en borst of flesvoeding gaan geven
Klinkt als een heerlijk avondje Parels! Ik ga lekker snoepen hmmmmmm en tv kijken hihi. Ben net al heerlijk in bad geweest dus ik installeer me nu maar even voor de tv. Als het goed is komt vriendlief zo ook thuis dus dan kunnen we lekker tegen elkaar aan kruipen Fijne avond allemaal! xxX
Ik wil graag gewoon lekker thuis bevallen hoor, lijkt me het lekkerst, fijn in je eigen omgeving enzo! Mij lijkt het wel heerlijk om een onderwater bevalling te hebben... Lijkt met echt heel fijn... Maar tegen die tijd maar eens kijken hoe dat echt is, en of dat te doen is... Ik ga de eerste maanden zowiezo proberen bv te geven, maar als ik weer aan het werk ga, dan weet ik het nog niet wat ik ga doen. En jij?
okee... ik hoop nu wel thuis te kunnen bevallen zit nog wel eens te denken wat voor bevalling bad lijkt me inderdaad heerlijk alleen geen plek voor en ik kan slecht tegen warmte dus is niks en verder ga ik flesvoeding geven voor 90% zeker dan... heb bij alysia gedaan maar ging heel slecht had te weinig viel in slaap met alysia aan de tiet... en ze dronk om de 2 uur niet normaal en een uur lang... en ook heb ik een knobbeltje in mijn borst volgens de HA een opgezette klier en die doet ook heeeel erg zeer en 1 borst zie ik niet zitten dus voor mij dit keer lekker de fles en hoop mensen die zeggen van borst is beter blablabla nou sorry haha tegenwoordig is fles net zo goed en ik ben er ook groot van geworden en echt bijna nooit ziek zo
Tuurlijk gewoon de fles doen dan hoor! In fles voeding zit tegenwoordig net zo veel geods! Je hebt het bij Alysia toch geprobeerd, nou dan moet je nu niet weer gaan tobben toch? De kleine word er toch wel gezond en sterk van, met of zonder bv!
ja inderdaad met alysia 6 weken volgehouden maar vreemde was kolven lukte niet voor alysia ivm me moeheid en pijnlijke hechtingen... ze zag lang geel en dronk m de 2 uur ruim een uur lang knetterhard! en ze huilde best veel van achtergezien dorst! erg foute begeleiding gehad... want ik las als ze weining drinken krijgen zien ze geel normaal hort het gele na 1 week weg te zijn alysia woog bij de geboorte 4410 gram ongeveer een week later nog maar 3780 ongeveer! dus ik blijven tobben zware nachten en na 6 weken gestopt ze sliep geliijk door na een week zag ze niet meer geel en huilen bijna niet meer alleen van de buikkrampen dus voor mij allemaal vrij negatief helaas.... leek me zo mooi maar door slecht begleiding erg fout ervaren dus ja zo straks gtst heb het al een tijdje niet gezien
Dat is echt wel heel vervelend allemaal dat het zo gegaan is toen, zo heb je echt een slechte start gemaakt zeg! En ook echt voor de kleine, zo zielig! Die kraamzorg meot dat toch ween van dat geelzien! ZE hebben er toch voro geleerd? Hoe kun jij dat nu weten als net kersverse moeder? Ben je er al uit welke kraamzorg je nu neemt? Ja zo gtst, heb het gister ook niet gezien, nu maar wel weer proberen te kijken...