Gelukkig was alles dus goed! Nou dan kijk je er nu vast weer naar uit om het hartje weer te horen, spannend hoor! Zijn jullie getrouwd, of wonen jullie samen?
Op zoek naar een huisje of blijf je bij je mams tot de beeb er is? wel gezellig zo bij elkaar allemaal!
We zijn bezig met huisje maar zit nu ff tegen en echt weg hoeven we thuis nie dus zo als het er nu uit ziet zitte we nog bij me moeder als de beeb er is maar dat is niet erg we hebben er onze eigen ruimte en is ook nog eens gezellig
Fijn toch als het zo op te lossen is! En je mams zal het ook wel heel fijn vinden dat haar kleinkind straks lekker dicht bij is! Ga je na de bevalling weer werken, of blijf je huismama? Als de beeb naar oma gaat om op te passen, is dat wel erg makkelijk, kan die gewoon thuis blijven!
Ja dat vind ze zeker haha.. ik kan na de bevalling weer gaan werken want oma wil wel oppassen haha..dus ik denk er nog over na
Keus genoeg dan, wat voor opleiding heb je gedaan dan, of wil je straks misschien iets heel anders gaan doen? Ik werk op een kdv, en ik vidn eht geweldig om te doen, toch zou ik als het financieel zou kunnen wel maar één dag ofzo willen blijven werken, helaas moeten dat er toch wel drie blijven... Dus als ik jou was zou ik het wel weten haha!
ja wel ikke..fff... met mij gaat het zo Maar mijn borsten zijn een cup maat gegroeid....en heb gedroomd over een poitieve test,,,,,, en met jou?
Jeeemig, goedemorgen! Ik weet het niet meer hoor.. mijn borsten zijn GIGANTISCH! En m'n nod is pas de 19e/20e. Waarom zijn die borsten dan nu al zo gigantisch en hard en pijnlijk. Werd er zonet gewoon wakker van en kon niet meer slapen. Hoe is het hier verder? (Oja, en dat alleen 2-eiige tweelingen erfelijk zijn dat klopt.. alle tweelingen in onze familie zijn 2-eiig!)
die van mij zijn ook een cup mat gegroeit.....weet het ook niet dit heb ik normaal niet of het is weer iets nieuws wat nu elke maand terug gaat komen
ben dr weer even met klkeine boerf gespeeld en die staat nu de teletubbies te kijken... pffff wat een weer als het maar niet gaan onweren daar ben ik als de doods voor maaruh allemaal grote tieten haha ikke ook de mijne zijn ook al een cupmaat gegreoid vind me vriend niet erg maar goed teken dames weet wat spreken gewoon af dat iedereen deze maand zwanger is haha kon het maar
hahaaha lynn ik hoop het zo vooor je! dat je lekker een posi test in je handen krijg! zo spannend allemaal en wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
moet zo mijn nichtje een schoonzusje wegbrengen,,,,dan ga ik extra vroeg naar mijn werk om een activiteit voor te bereiden en dan ga ik op half 7 weer naar huis en dan is het voor mijn gevoel weekend....dan ga ik morgen mijn huisje poetsen....dan weeer even werken...dan heb ik echt weekend...vrijdag heeft lief een middag vrij om met mij kleren te kopen voor mijn verjaardag,,,,,,en dan is het zaterdag dan ben ik jarig....
jij...?.....vanmiddag denk ik aan je hoor......en ik kijk vanaaf hoe het gegaan...is...maaar dat zal allemaal loslopen....je moete je niet druk maken...maar volgens mij doe je dat ook niet.... Ik geef je een en ik spreek je vanaaf...ik ben zo weg...doei doei