Zo jullie kunnen een partij kletsen! heb net iets van 100 pagina's bij zitten lezen! Ik mag vanmiddag naar de HA voor mijn verwijzing dus die kan ik vanmiddag gelijk op de bus doen. Dan hoor ik over 2 weken of ik in aanmerking kom voor een maagbandje. Na 20 dagen bloeden heb ik nog steeds geen ei gevonden en zou vandaag ongesteld moeten worden (alweer! :s) Nog geen tekenen van ongi of een ei dus ik mag weer op het wachtbankje. Super om te zien dat er weer zwangere bij zijn en weer nieuwe meiden!
hoi hoii ik zit de kraamafdeling tussendoor te kijken en er is nog geen baby geboren maar de tranen rollen al over mij wangen vind het altijd zo mooi om te zien maar hopelijk krijg je snel maagbandje dan kan jullie droom misschien uit gaan komen!
hallo! ik moest het even laten weten haha... ik las wat over pendelen, dus ging het maandag uitproberen toen zij die dat ik zwanger was van een meisje.. maarja dat was de eerste keer dat ik het deed en weet natuurlijk niet of het echt waar is. En nu heb ik me laten pendelen door maria0 en die zij dat ik zwanger was een meisje hahaha... vrijdag weten we het.. zwtesten geven neagtief aan maar vrijdag een afspraak met de HA die wil nog 1 test doen en als die negatief is een bloedtest... dus hoop dat de zw test vrijdag zegt dat ik zwanger ben! was zo zenuwachtig toen ik het hoorde dat ze zij dat ik zwanger was van een meisje! ben echt benieuwd! x
Heej meiden, Natas hoe was t bij de intake ... Gaan ze dan ook al kijken enzo ? hihi beetje nieuwschierig of ze dan al gaan kijken of luisteren .. Ik heb vanmorgen de vk gebelt en wij moeten 1 april geen grap voor de intake en 15 april een echo Kan niet wachten Ook ga ik meedoen aan moeders voor moeders Hoe is ie verder hier?
Nou Tamara spannend hoor, hoop het echt voor je Hier verder weinig nieuws nof 6 a 7 dagen afwachten en nog 9 dagen tot ik wil testen, maar ik ga er gewoon van uit dat ik ongi word
sam hopen dat je snel mag komen voor het maagbandje. Natasssie hoe is het gegaan? Tamara ik zal voor je duimen!
haha nou tussendoor dan even vertellen nou daar geweest veel zitten kletsen... ze kon me nog en de andere VK die er was ook mee zitten kletsen gelijk nou zei dat ik beetje ongerust was zegt ze geliijk ooohh hier doen we even een extra echo dus morgenavond 7 uur me eerste echo en verder weet ik zeker dat ik bij 40 weken me kleine in me handen heb! verder alles was goed bloeddruk en veel zitten kletsen ook als ik weer ingeknipt moet worden gaan ze me oude litteken herstellen aangezien ik er nog veel last van heb ... en ook gelijk 12 weken echo gemaakt hartje luisteren doen ze niet zo vreog omdat het schadelijk kan zijn voor het vruchtje is het gewoon nog te klein voor en volgens hun berkening ben ik 1 dag verder dus zo even me banner aanpassen en 1 dag eerder uitgerekend... maar morgen weet ik dat helemaal zeker hoelang ik precies ben zo dat was het weer volgens mij en ze hebben me ook gelijk een kraamzorg aangeraden en kraamzorg de eilanden die ik eerst wou zwaar afgeraden dus waren weer heel aaridg en vertrouwd heerlijk nu ga ik even verder eten xxxx
Morgen al een echo Ow wat helemaal geweldig zeg lekker snel... en niet lang wachten... Ahoewel morgen zal de dag vast lang duren haha
haha denk het ook wel zo aardig veel verloskundige doen er niet zo makkelijk over dat ik zommaar even een echo krijg.. okee niet zommaar.. maar toch
wat dijn dat alles goed is......heb ook aan je gedacht...morgen echo geweldig.....nou ik hoor het wel.... dikke kusjes
zoo sensatie hier in de straat! hoorde allemaal sirenes dus dacht ga ff kijken wat er is schorsteen in de brand het vuur kwam zeker 2 meter boven het dak uit! vorige week al een huis in e fik gestoken... lekker bezig!
Natassie wat fijn dat je al snel een echo krijgt, als ik al die dingen van die zwangere meiden lees krijg ik helemaal de kriebels
haha meid hopelijk snel raak! hoop het voor iedereen en hoop zo op goed nieuws morgenavond ff nu al zenuwen ben beniwud of het in of uitwendig is de verloskundige zei proberen waarschijnlijk eerst uitwendig spannend maakt me verder niet uit hoor maar toch
Jaaa ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen omdat ik er nog maar net bij ben reageer altijd maar op een ander
Hey lievelief en lynn ik heb iedere cyclus dat aan het einde me borsten een cupmaat groter zijn maar als jullie dat nog nooit gehad hebben kan het wel een symptoom zijn misschien.. heeft lynn eigenlijk al getest? was zoveel pagina's alweer verder en heb helemaal geen tijd om dat allemaal te lezen . natassie spannend al een echo.. en alweer 8 weken zwanger.. tijd gaat snel! weet alysia het al eigenlijk? hier alles goed, weer bijna klussen