haha.. als ik vriendlief laat koken of zelfs het opwarmen al dan eet ik nooit meer haha misschien welg oed voor de lijn hij kotm altijd vragen schat hoe mioet dit en hoe moet dat? haha dus dan kan ik beter zelf koken maar expirementeren zal ik ook wel leuk vinden maar heb altijd een kleine die rond kruipt of in de kinderstoel zit en het nooit lang volhoud dus toch altijd maar niet te moeilijk eten hier dat doe ik het weekend wel als iik er zin in heb en wat gaan jullie kijken op tv vanavond? ik zo eerst gtst en dan ja haha weet niet wat er voor leuks is iemand ideeen wel dat tienermoeders programma zal vast en zeker wel weer meiden zijnd ie er niks van bakken krijgen we nog meer commentaar op onze keuze een kleine vind dat ze er eook eens tienermoeders bij moeten doen die het wel allemaal redden enz kijk maar naar baby te huur zo komen de de vooroordelen over ons of niett?
whahahaha natas ik hoor het alweer! jou vriend is niet bepaald jamie oliver! Mijn vriend vind koken (gelukkig!) ook heel erg leuk om te doen, en doet dan dus ook extra zijn best als ie koken mag hihi Ik ben nu ff de gouden kooi kijken! (nu ff reclame) en daarna ik gtst kijken verder nog geen idee! Dat baby te huur wel van gehoord maar nog nooit gezien eigenlijk na gtst zoek ik vaak een leuke film op!
haha okee zit nu ook gouden kooi te kijken en baby te huur zondag al gezien althans op internet terug gekeken dan inderdaad zo maar kijken na gtst wat er allemaal is
Hey dames, Goedenavond! Wat een gezellig geklets deze hele dag....ik heb voor de verandering een keer heel hard gewerkt dus heb niet op de site gekeken! Ik weet niet wat ik allemaal moet zeggen tegen iedereen....heb wel vol bewondering gelezen hoe eerlijk iedereen is over zijn overgewicht of jojo gewicht! Ik heb zelf erg lang overgewicht gehad....maar heb er gelukkig een jaar geleden in een hele korte tijd 50 kg afgewerkt! Dames veel plezier met tv kijken....en wisten jullie het al van de goudenkooi baby? Dennis word vader van dat ene meisje...! En super hoor Lindaa dat je al je spulletjes al hebt....ben erg benieuwd naar je baby kamer.....zet je fotootjes in je album als ie af is? greetzzz Eva
woow 50 kilo in een jaar oohh vertlem me het recept hoe doe je dat? woww en ik wist het van de gouden kooi baby had het hier toevallig gelezen op de site en lukte dat een beetje werken en niet hier kijken .. haha
Dat werken is wel gelukt want ik moest net iets van 4 pagina's lezen! En ide 50 kilo is gelukt in 5 maand...met een peroonlijk dieet...! echt geweldig...hierdoor heb ik ook mijn menstruatie weer terug gekregen na 7 jaar niet te hebben gehad!
woow super knap zeg.. en schreef ook is het gelukt werken en NIET hier kijken bedoel ik mee was het niet moelijk zal maar zeggen ? of ben k de enige hier ide verslaafd is
Oh sorry verkeerd gelezen...ja was wel m oeilijk...ik wilde wel maar mijn baas keek bijna elke seconde over me schouden....bleh! Maar goed...morgen weer lekker rustig dagje dus dan ben ik wel aanwezig! Hoe is het verder met jou dan natassss.....hoeveel wilde jij eigenlijk afvallen dan?
whahaha ik ben net zo verslaafd hoor.. en kom op meiden het is toch veeeel te gezelligom weg te blijven van dit topic? tuurlijk zet ik fotos van de babykamer in me album.. maar die is nu nog niet klaar hoor.. HIHI En de goudenkooi baby? neej geen idee... vertel vertel vertel.. van welk meisje?
DAt gouden kooi meisje heette nadia....zwanger van dennis...die kakfiguur....mooie kerel....beetje gladjes! Nadia kakmeisje....ging veel om met amanda! 15 weken zwanger....hihi DAt je baby kamer nog niet klaar is begrijp ik ben alleen benieuwd....hihi Ik ga lekker bij mij kerel op de bank....ik spreek jullie morgen wel! Slaap lekker allemaal...liefs eva
nadia is zwanger dacht uit mijn hoofd nu 15 a 17 weken bij de lounge en dan film tv enz staat het allemaal en ik wil graag als het lukt minimaal 30 kg afvallen aardig wat over gehouden van mijn zwangerschap... en ben gelukkige niet de enige die verslaafd is tref ik het toch dat me kleine meid altijd graag alleen speelt en als ikw eg ben, ben ik lekker wandellen met haar of fietsen en lang leve de laptop staat op tafel dus spiek de hele dag tussendoor
wacht ff nadia en dennis? ik wist dat ze een relatie etc hadden.. en dat nadia in de gouden kooi fucked up deed tegen hem! maar een beeb? tsjong!
ja want toen ze naar het ziekenhuis moest bleek ze toch zwanger te zijn... en daarom zijn ze allebei uit de gouden kooi gegaan omdat ze het niet via de media ensz wouden doen... daarom moest nadia zoveel kotsen dus zon programma ziet maar weer wat er kan gebeuren als je lekker met iedereen het bed induikt dat dus haha heb inderdaad ook een groot hekel aan huub
he?!?! dus die verhaal die ze ophing dat ze dennis miste blabla was flauwekul? en dennis wist dit dus ook van te voren?
volgens mij wel allemaal.. weet het ook niet zeker maar dacht dat ze expres omstebuert zijn weggegaan om het niet op te laten vallen... maar weet ik niet zeker kijk het niet zo super vaak maar lees het heir altijd bij op de site kleine boef is altijd wakker nog als de kooi begint en in de avond de herhaling kijken lukt nooit dan slaap ik vaak al
whahahaha okee,, nou ik kijk wel elke dag de kooi.. maar nooit op de site.. blijkt maar dat je dan dus erg achter kan lopen!~ Ik ga zo lkkr op de bank liggen meiden! word weer moe ... Knuffels en tot morgen
hallo ik typ ook nog ff snel een brichtje.... Ik ben me toch een partij misselijk.... heb pijnlijkje boobs en lichtelijke hoofdpijn al de heledag...moet morgen worden ben benieuwd,, Ja ik zelf zou ook 10 kilo kwijt willen ben gestopt met roken en binnen vier maanden zat alles op mijn dijen en heupen..... maar ja je moet er wat voor over hebben.... En heeft iemand anders nog klachten die ik misschien ook heb.... ben er morgenvroeg weer even ga nu lekker slapen tot morgen liefs lynn
kijk trouwens ook de goude kooi ben stiemkum wel voor huub ( speelt het spel) maar ik kan ook slecht spel in zicht hebben. laten we het daar maar op houden