ik ruik sinds dinsdag stukken erger.,,,,een collega had parfum op waar ik echt bijna over mijn nek van ging...en gisteren heb ik mijn andijvie stamp laten staan omdat ie niet lekker was hij stonk naar schimmel kaas,,,,,vriendlief heeft hem wel op gegeten die zijn dat er niets mis mee was
officeel is dit ronde 2 en ben al 4 maanden gestopt met de pil...mijn moeder zei trouwens dat de pil ook helpt tegen puisten en dat ik daarom misschien wel puisten h eb
dat kan idderdaad maar had voorheen nooit last van puistjes en dat begint nu ineens in een paar dagen tijd
dankje laten we hopen dat we straks samen mogen juigen jij misschien morgen en ik over een weekje lekker saman zwanger zijn
weet ik geloof er niet meer in....ik heb nega getest en zal morgen rond een uurtje op half 2 ongi worden want ik kan er de klok elke keer op gelijk zetten ik w8t nog op een wonder dus
Heee dames! Wat hier nou weer is gebeurd..deze week had ik nachtdienst en dan beviel me wel dus gister om 17:00 ging de telefoon al door dus ik dr af pak op zegt me vriendin ja we mogen niet meer werken tot sowieso vrijdag ik zeg wááát? Nou dr is daar dus een meisje met wie ik een beetje mot heb gehad buiten het bedrijf dus om iets heel anders en ik heb haar genegeerd niet aangekeken niks tegen haar gezegd en nu he komt ze gewoon zeggen dat we haar bedreigd hebben en dat is dus echt helemaal niet zo he nah wij van de werkvloer verwijderd tot sowieso vrijdag en nu is er een intern onderzoek "welkom by baantjer" en gaan ze dus die camara beelden nakijken en ja ja er hangen iets van 280 camara's good luck en dan moet zij dus een tijd zeggen en welke dag zodat ze gericht kunnen kijken naja dan is zij dus genaaid want er is helemaal niks te zien ja maar toch de praatjes gaan nu wel rond maarja dat praat ik wel weer goed maar ik loop wel me geld mis! wat een domme sn*l
wow Lynn je maakt het wel heeeel erg spannend he! Sterker ruiken enz dat is iig géén ontpillingsverschijnsel! Ik hoop dat je gauw een posi test hebt!
jah spannend....vind er niets aan ik kan mezelf ook goed voor de gek houden hoor....als ik op moet voor mijn rijbewijs kan iuk mezelf ziek maken of op vakantie.....als ik spanning heb ben ik ziek...dus wie weet ben ik mezelf alvast warm aan het maken voor 1 APRIL