behalve dat mijn vriend en ik gewoon heel graag kinderen willen wilde we ze allebei op een jonge leeftijd. Mijn moeder is ook jong en als ik dan kijk naar de band die ik heb met mijn moeder dat is gewoon geweldig ! En ik weet zelf hoe het is om een jonge moeder te hebben en dat is ook gewoon super..Mijn gevoel zegt ook dat ik er klaar voor ben en mijn vriend ook..Heel veel mensen zeggen wel nu kun je bepaalde dingen niet meer doen en dat vind ik onzin want je kunt genoeg doen ook met een kleine.. 8wk echo is echt mooi kreeg em alleen inwendig omdat ie steeds wegviel van het beeld haha..Alleen dan is het wel echt nog klein onze guppy was met de 8 wk echo nog 1,77 cm groot
bij de ''lounche'' zie je boven aan pendelen en daar staan er drie die pendelen maar hoorde dat tijgertje het ff niet mer doet maar bij maria had ik binnen 2 uur een berichtje terug! \ x
heey miracle! heb ff een vraagje aan jou,, toen jij net zwanger was, hoe voelde jij je toen,, mijn buik is namelijk heel erg hard. weet natuurlijk nog niet of ik zwanger ben ook al voelt dat wel zo ... ook (sorry) heb ik heel erg last van mijn darmen herken jij deze 2 dinge? x
Rommelende de darmen had ik in het begin heel erg een harde buik heb ik niet echt maar hij is nu wel harder waarschijnlijk door het ''verhuizen'' maar ik durf niet zeker te zeggen of ik daar in het begin ook al last van had
ik?.. als je het tegen mij heb.. ik moet morgen ochtend om 8 uur bij de ha zijn ben maandag ook al geweest toen zij die we wachten even tot vrijdag, ben je dan nog niet ongi kom je hierheen doen we nog 1 test en is die neagtief gaan we een bloedtest doen! dus ben benieuwd! spannend! nu vooral er gependeld is en alle twee dat ik zwanger ben van een meisje, weet natuurlijk niet of het echt waar is maar zou het wel bijzonder vinden!ook voel ik me ook zo appart.. vooral me buik, nu al bijna 3 weken een soort ongi pijn maar dan net anders... net of er iets word gerekt in je buik .. en ben ook heel erg moe enzo maar slaap al een paar dagen heel erg slecht en waarom?
heb ik ook last van nu nog soms..lijkt net ongi pijn maar dat is het niet als je zwanger bent is dat je baarmoeder die aan het groeien is..slapen doe ik wel goed alleen minstens 1x per nacht eruit omdat ik nodig na de wc moet haha.. ik hoop het zo voor je dat het wel posi is
haha ja ik hoop het ook echt! en vriend hoopt het ook heel erg! kan niet wachten tot morgen,, lijkt me zo leuk als het zo is om het dan tegen je vriend te vertellen!
Die was echt ff de weg kwijt en is daarom ff naar zijn moeder gegaan.Toen ie na een half uur thuis kwam was het goed en was ie ook super blij..Het heeft wel tot de echo geduurd voordat ie het echt doordrong dat ie papa werd.Nu is ie nog blijer en helemaal in de wolken. Het is ook zo dat het bij mannen langer duurd voordat het doordringt omdat zei het niet in zicht hebben (de beeb) maar als ze het eenmaal doorhebben is het echt geweldig Jap ik woon nog thuis samen met me vriend..
Ja mijn vriend wilde het ook heel graag alleen waren wij eind oktober gestopt met de pil en telde ik in december al meteen aan..Vandaar de lichte shock