haha ja anders die van mij wel! hoop dat ie dat morgen kan doen!.. als het zo is wil ik iets kopen en asl ie dat dan open maakt weet dat ie papa word maar wat? weten jullie iets leuks?
ik weet niet zo goed wat ik dan ga doen....ik heb liever een zw test in mijn handen....ik denk dat ik hem een cadautje geef als een romper met jij bent de liefste papa.....anders weet ik het niet....of een beer want hij vind knuffels geweldig en daar een zw test op gemaakt......
haha ja dat is ook wel leuk! ik was aan het twijfelen tussen zon speentje of een rompertje met mijn papa is de allerliefste van de hele wereld! hihi
ja he... je hebt zoveel wat je kunt doen om te verrassen haha.. Dat gelof ik goed lynn ik hoop zo voor je dat je zwanger bent
hallo hoe is het hier... zo kleine meid hier net maar een zetpilletje gegegevne n ligt nu weer in bed... hopelijk kknapt ze op dan kan ze mee vanavond anders breng ik ze bij me moeder heb ik net al gebeld maaruh waar hebben jullie over gekletst tell me
ja er komen kiesjes door dus nu heeft ze koorts enw ili ze niet drinken of eten... dus met moeite net een banaan op en paar slokjes van dr drinken en erg huilerig en kan niet op dr benen staan dus even zetpil nu knapt ze heel vaak goed van op dus hopelijk nu weer
oei oke ja das niet leuk..Hopen dat ze snel opknapt.. ik ben er vandoor ga me vriend ophalen van zijn werk en dan door fietsen naar ons mam , eten en dan naar de VK toe !
Hoi dames, Ben net uit bed.... tja, keelpijn, overgeven helemaal bleeh... De ovutesten lijden er gelukkig niet onder, streepje was vanmorgen alweer wat blauwer. Als het goed is heb ik de 18e mn ei en ga ik er dus vanuit dat zondag de donor komt. Hoop dan wel weer opgeknapt te zijn.... Ga wat proberen te eten en dan duik ik mn bedje weer in. Liefs!
Natassie, hoe was je echo of heb je hem nog niet gehad of heb ik er overheen gelezen Zo ben weer klaar met werken morgen lekker vrij! En weer een dag dichter bij mijn NOD
hey meiden, Hoe is het hier? Natas heb je je echo nog gehad? Hoe ws het, sorry heb naemlijk nog niet eterug gelezen1 Hoe si het met de andere meiden? Lynn nog steeeds niet ongi? Miracle, hoe ws het bij de vk?
Zoooo heb even weer wat bij gelezen .. PFf ik heb last van mn rug... Dacht dat dat later in de zwangerschap pas kwam...
Oh heb jij alles gelezen, heb ik nog iets gemist? Balen hoor dat je nu al rugpijn hebt, maar misschien is het wel maar eenmalig hoor,e n si eht morgenw eer weg joh!