Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Lynn is nog niet ongi :D en gaat zaterdag een test doen :)

En tamara ook nog geen ongi :)

Dat iedereen maar snel zwanger is :)

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Ik ben er weer vandoor... Het eten is klaar :)

Tot vanaaf :)

3. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Goed voor de meiden, we willen geen ongi's mer zien hier bij de jonge moeders!

Ja hopelijk hebben we heel veel zwangeren deze maand! Zou natuurlijk super zijn!

Geen berichtje van eva meer gezien?

Meid eetste, tot strakjes!

xxx

4. Niet meer actief

Ik heb licht bloedverlies :( :( en toen straks kreeg ik een gemene steek onder in mn buik
    pff raart lichaam

5. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh wat balen lovelylove dat ej bloedverlies hebt! En dat terwijl je morgen naar de gyn moet! Hoop voor ej dat eht niet doorzet!

6. Niet meer actief

Jaaa shit he baal dr echt van heb ook geen idee wat het is ongi of iets anders :( raar allemaal weer maar misschien is het morgen wel helemaal weg het is maar een heel klein beetje steeds maarja je weet het nooit straks barst het in 1x helemaal los haha zit ik dan met me goeie gedrag maar moet sowieso heen voor bloeduitslagen en hoe nu verder. Maarja mijn hoop dat het raak was aangezien mijn buik weer zo raar deed en ik zo vaak misselijk ben is nu wel helemaal weg misschien maar beter ook maarja als je het zo graag wilt :( maarja voor ons komt allemaal de tijd :D en dan zijn we allemaal happy :D

7. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ja morgen in ieder geval weet je wel wat meer, het hoeft natuurlijk ook niet te zijn dat je nu daadwerkelijk echt ongi word, het kan ook gewoon wat spotting zijn!

Ik duim voor je dat je niet ongi gaat worden hoor!

En natuurlijk worden we allemaal zwanger, helaas moeten we er soms wat langer op wachten, maar echt, wees positef, misschien ben ej gewoon wel zwanger!

Je was niet zomaar misselijk toch, echt het kan nog!

8. Niet meer actief

hahaha ja idd ik ben om de haverklap misselijk word er een beetje gek van en mijn darmen waren heeel druk bezig nu op het moment niet maar de dagen hiervoor weer wel

ja idd de een heb meer geluk dan de ander maarr we zullen vroeg of laat allemaal een moie positieve test hebben :D

9. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Zeker wel meid :D ... Die test komt er echt wel

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    olla

11. Niet meer actief

Jaa positief blijven he:D jij hebt hem net gehad gefeliciteeeerd! had ik nog niet gezegd geloofik haha :oops:

12. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Hee Lynn :D

haha ik heb geen idee meer wie dat allemaal al hebben gezegt... Maar dankje :D

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    mijn borsten biginnen me nu toch echt te irriteren zon zeer doen ze....op mijn werk jeukte ze en staken ze ....het lijkt nu weer of dat ze groter zijn....iemand ervaring?

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey lynn heb je je al laten pendelen?

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jah alleen nog geen antwoord gehad...

16. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Ik had ook had ook voor mijn nod al 1,5 week last van borsten.. Qua groter worden heb ik nog niet echt een idee van... Ze zijn wel steviger ...

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

okk.. heb me nu net ook laten pendelen door missbuterfly en die zegt dat ik in mei zwanger ben van een tweeling... we zullen zien wie er gelijk heeft er zijn er 2 die zeggen dat ik nu zwanger ben en 1 in mei dus... morgen ha dus weten we hoop ik meer en zegt ie dat ik zwanger ben!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    zon pijn heb ik er nog nooit aan gehad,,,,lijkt wel of dat iemand mijn tieten heeft fijn geknepen en er meteen siliconen heeft in gedaan...

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female

is zei nu online en staat zij ook in de lounge?

20. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Ik heb 3 pendels terug gekregen.. En ze klopte alle 3 niet... de 1 was april.. en de andere 2 echt aan het eind van het jaar .. dus hou je daar niet aan vast

Share This Page