Jeej natas..ben er stil van wat verschrikkelijk voor jullie! Weet hoe het voelt doet verschrikkelijk veel pijn oneerlijke wereld..meid doe lekker rustig aan en neem de tijd om tot jezelf te komen voor zover het lukt. Heel veel sterkte Liefs
goeiemorgen! Het bloeden is weer net zo licht als gister snap er hélemaal niks van maarja over een uurtje zit ik in de wachtkamer want het loopt toch altijd uit dus ik denk dat ik tonf 09:00 pas aan de beurt ben pff. Verschrikkelijk moe waarschijnlijk omdat ik dus eergister nacht niet kon slapen maarja slapen kunnen we altijd nog Nou ik ga nu douchen en de hele bende en dan op naar het ziekenhuis hoppaa Liefs
Goedemorgen, Even snel een berichtje plaatsen, verloskundige praktijk begint nu Nog 4 dagen! Dadelijk met mijn mannetje naar de huisarts hij is ziek en heeft 39,5 graden koorts en is er gister bijna onderuit gegaan
:x :x :x :x :x val je 10 kilo af kom je bij de gyn zeggen ze ja over een jaar mag je terug komen :x :x :x :x :x alsof het helemaal niks is
... morgen meiden.. Dikke kus en knuffel voor jou Natas, vind het zó erg voor je.. Ik tel rustig af tot mn NOD.. nog 5/6 dagen, het schiet al op. Hoe is het verder met iedereen? Lynn, nog niet ongesteld hoop ik? xx
hee nog ff geduld tot je nod dus met mij gaat het niet goed zie mijn vorige bericht..ben zo boos en verdrietig
PFF... Nou beb vanmorgen bij de HA geweest weer een negatiefe test .. meteen bloed laten afnemen, de vrouw beld mij straks of ze mischien al meer weten maar dat zou wel niet, ben benieuwd hoelang dat duurt! begin nu toch te twijfelen of ik wel zwanger ben dacht het ecth voel me zo anders... maarja we wachten maar eerst de bloedtest af hoop zo dat er hcg in me lichaam zit en ik gewoon zwanger ben! voel me echt een beetje kut!
Heey natas las net van je echo gistere. Vind het echt heel erg voor je Word er zelf nu verdrietig van...Ik wens je veel sterkte meid en ik spreek je snel ! dikke kus voor jou !
Natas een dikke knuffel, wat een rotbericht zeg! Lovelylove, waar zit die gyn, schup onder z'n kont kan ie krijgen! Lynn... het is 13.50 uur.. weet je al meer? xx
Tamara223, vergeet jou helemaal.... heel veel sterkte meid, krijg je de bloeduitslag vandaag nog? Dikke knuffel!
nee werd net gebelt volgende week vrijdag pas! naja... ik ben er gewoon TE VEEL mee bezig dat ik gewoon gek word van me zelf.. nou weer wachten tto vrjdag mischien ben ik dan wel al ongi of... we zien het wel laten we hopen dat het toch zo is!
@ tamara, jeempie... dat duurt nog wel even.. balen hoor. Ik ga gewoon heel hard voor je duimen en mijn zusje zegt dat ze even wat zwangerschapsgeluk jou kant op blaast!
@ sanne ja slaat toch echt helemaal nergens op! Jaa en je bent nog jong blabla en ja dat je nu al 9 maanden verder bent sinds je miskraam is heel vervelend en dat je niet verder kan omdat je lcihaam niet meewerkt is ook heel vervelend..maar je krijgt de medicijnen niet. Nouuu lekker dan ben er echt zo boos en verdrietig over snap het gewoon niet. Iemand wie ik ken heeft heel erg overgewicht en die mocht dus gewoon aan de clomid en daarna aan die spuiten geen probleem en ik heb helemaal geen ernstig overgewicht ofzo ik heb er zelf geen problemen mee tenminste het is niet dat ik 120 kilo weeg dat zou te veel zijn qua mijn lengte maar er mag wel iets vanaf maar nooit gedacht dat dat zo'n issue zou worden mbt het zwanger worden. pff @ tamara ja kan wel zeggen probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat gaat vanzelf misschien moet je afleiding zoeken ff lekker weg van het weekend ofzo hoop dat het supersnel vrijdag is! @Lynn ja vertel vertel