hallo allemaal bednakt voor de sterkte wensen schap heb nu ervoor gekozen om me te laten curriteren heb maandag een afspraak in ziekenhusi voor gesprek daarna voor de operatie verder gaat het wel met me zoek veel afleiding soms huilen soms afleiding en gaat het wel heb gelukkig veel steun aan de familie en ben daarom ook blijd at ik het verteld heb al... hoe is het hier verder? al nieuwe zwangere of iets?
Nou fijn hoor Natassie dat je zo veel steun krijgt van iedereen, heb je ook echt wel nodig. Veel succes maandag, ik ben nog niet zwanger voor zover ik weet
Lieve lieve natas, Ik lees net je berichtje van je echo, wat vreslijk meid, dit is echt klote! Ik vind het zo naar voor jullie, het was jullie zo gegund! Heel veel sterkte meis met het verwerken hiervan! Zoek maar veel steun bij je vriend en familie, die zijn er helemaal voor je! Dikke knuffel voor jou! xxx
hoi meiden ik ben er heel ff.... NATAS meissie...ik denk aan je en dat weet je....voorzichtig aan en als je me nodig hebt weet je me te vinden! alle anderen ik hoop dat het goed gaat.....met mij in elk geval wel aardig goed...! Nog steeds geen ongi...en hoop volgende week bij jullie meiden ook geen ongi;s te bekennen! dikke kus eva
hee eef, fijn je weer even te zien, hoe is tie verder, gaat het een beetje beter met je? Fijn dat je nog neit ongi bent joh, weet zeker dat je gewoon lekker zwanger bent hoor! Dat is je zo gegund! Ik denk aan je hoor, en ik blijf voor je duimen! xxx
nou bene r weer net met me dochter naar de spoed huisarts geweest ze had 41 graden koorts... zit allemaal niet mee deze week.. ze slaapt al de hele dag echt kut allemaal... en hoe is het hier verder? kleine boef slaapt hier nu en me vriend is eten maken hopelijk krijg ik nu wel wat binnen... als afleiding hier ff checken meiden ik gun jullie allemaal en goede en gezonde zwangerschap snel!
ben ongi...voel me er goed onder want ik ga vol goede moed samen met mijn lief door naar ronde 4 dikke kus meiden....
Heey dames, Ik praat al een tijdje mee op het forum, na miskraam gaan we er weer voor. Het lijkt me leuk om ook hier mee te kletsen met de wat jongere dames . Ben zelf 19 bijna 20. Ben vandaag voor het eerst na mijn mk ongie geworden, dus we gaan er weer helemaal voor. Ben benieuwd hoe andere jonge (toekomstige) mama's dingen denken te gaan regelen (financieel, school etc.). Ik heb al bijna 2,5 jaar een relatie en woon al zowat 2 jaar samen met mijn mannetje. We doen allebij dezelfde opleiding, zelfde klas (Jaah daar begon het allemaal ). Als alles meezit zijn we beiden voor de vakantie klaar met deze opleiding. Alleen wat dan? We willen beide graag een kindje vooral na mijn miskraam is die wens alleen maar groter geworden, dat staat voorop. Maar hoe verder? Mijn vriend wil graag nog een hogere opleiding doen (maar weet niet wat en is er niet zeker van of hij een hogere opleiding zal halen). Ik wil ook wel een opleiding doen, ik kan goed leren en zal hem waarscheinlijk ook makkelijk halen. Maar om nou zwanger een opleiding te volgen? Ik zat tijdens mijn vorige zwangerschap ook nog op school, nou dat was een ramp, kon niet opstaan, was misselijk etc. En financieel lijkt het mij niet ideaal om rond te komen van 2 x studiefinanciering. En wie past er dan op de kleine? Een van ons zou dus moeten werken, maarja wie zegt dat je meteen aan een baan komt na je opleiding? En geen werk de eeste paar maanden na mijn diploma, ook geen inkomen dus. Lastig lastig allemaal. Iemand advies? (En nee, ik wil niet wachten met klussen tot ik een vaste baan heb )
Oh natas, wat klote dat nou ook je meissie nog zo ziek is! Heb ej wat gekregen voor dr of viel eht toch wel mee? Sterkte! Lynn, wat balen meis, echt kut dat je ongi bent geworden. Maar gleukkig bekijk je het positief, gewwon door naar de volgende ronde! Jou ronde komt echt hoor!
niks mee gekregen... moet afwachten als ze z wakker word tempraturen als het hoog is nog naar de eerstehulp toe.... pff echt klote allemaal gewoon sisqa zal graag antwoord op je vragen geven maar lukt me ff niet sorry denk dat de andere meiden wel wat antwoorden hebben... xx allemaal en ga nu ff proberen wat te eten...
Natassie wat balen dat je meisje zo ziek is, heeft ze griep het heerst wel mijn vriend is ook erg ziek ligt ook al heel de dag te slapen Lynn, wat jammer zeg succes deze ronde Sisqa heb ook geen advies wij hebben allebei een vaste baan, zelf zou ik denk ik eerst wat meer zeker heid hebben, maar die keus is aan jullie en daar kan denk ik niemand je advies over geven als je aangeeft niet te willen stoppen
Tuurlijk mag je hier mee kletsen....is wel een beetje rare dag uitgekozen...(grapje hooor) van de week zullen we wel weer wat vrolijker zijn
Ja dat weet ik Ik wil ook zekerheid hoor. Maar als je na 2 curretages lang niet ongesteld word en te horen krijgt dat je misschien verklevingen kan krijgen en je kans op kinderen afneemt.. nou geloof me dan wil je niet meer wachten. En tegen de tijd dat er een kindje komt heeft 1 van ons wel een baan. Alleen zit nu met een dilemma of ik een baan ga zoeken of beginnen aan een nieuwe opleiding. Mijn zus heeft nu een wat ouder kindje en kan wat haar betreft de hele baby uitzet overnemen. Het probleem is eigenlijk wie er op het kindje past tijdens school/werk. Of hoe het financieel moet als 1 van ons besluit thuis te blijven.
Hey Sisqa! Welkom! Het is inderdaad nogal een droevige dag hier vandaag, maar daar kun jij uiteraard niets aan doen! Ik snap heel goed dat je niet wilt wachten tot jullie een vaste baan hebben, dat lukt mij namelijk ook niet. Bij ons zit het alleen net ietsjes anders. Ik studeer nog (zit pas in mn 2e jaar rechten) maar mijn vriend heeft wel een goede vaste baan. Ik kies ervoor om mijn zwangerschap/moeder zijn te combineren met mijn studie. Dit omdat ik van mening ben/overtuigd ben dat dit te doen is. En het niets moeilijker is dan het combineren met een fulltime/parttime job. Ook wonen wij samen, hebben beide een auto etc etc. Alles goed voor elkaar dus. Ik wil je heel veel succes wensen met zwanger worden en veel plezier hier op het forum! Liefs
Kom ook eer even kijken. Lekker dagje vandaag hier op het forum. Sisqa welkom! Moeilijke keuze. Als je graag een kindje wilt en er een kans is dat het straks niet meer lukt, dan zou ik er zeker voor gaan. je hebt dan nog 9 maanden om alles te regelen. Het lijkt mij lastig om die keuze te maken. Wij hebben heel bewust gewacht om aan kindjes te beginnen, omdat we alles voor elkaar wilden hebben, maar ik denk dat ik dezelfde keuze als jij gemaakt zou hebben als ik op die manier voor de keuze zou staan. Lynn dat is ten minste heel positief, nieuwe ronde, nieuwe kansen!