Bedankt voor de welcome's Ja ik zag al dat het hier wat droevig is . Ik hoop dat Natassie er bovenop kan komen. Ik heb het ook moeilijk gehad na mijn miskraam, ik kreeg 3 januarie te horen met de echo dat het hartje niet meer klopte. We zitten nu op 14 maart, en pas vandaag het eerste goede nieuws dat ik ongesteld ben. Heb heel lang in een dip en onzekerheid gezeten. Dus hoop dat er nu betere tijden gaan komen. Ja ik denk ook dat werk en studie even zwaar is. Alleen krijg je met een baan natuurlijk meer geld en je werkgever vergoed een deel van je kinderopvang. Ik zou zelf eigenlijk thuis willen zitten, zeker zolang de baby nog zo klein is. Maarja, denk dat dat er niet inzit.
Ik vind het allemaal wat veel om terug te lezen, dus misschien heb je het al wel verteld, maar hoever was je?
Ja dat snap ik heel goed hoor, maar ik zeg alleen wat ik zou doen Maar ik zit dan ook niet in hetzelfde schuitje dus is het moeilijker te beoordelen, maar als er een kans is dat het niet meer lukt zou ik er zeker voor gaan, wat betreft opppas, ja ik werk 24 uur per week verdeeld over 3 dagen, daarbij werk ik ook in de weekenden en dan is mijn vriend hele dagen thuis. Dus heb ik nog maar 1 a 2 dagen te overbruggenen dan zou de kleine naar mijn moeder gaan, werk namelijk erg onregelmatig met vroege en late diensten, dus een kd verblijf zou geen optie zijn omdat die vaak maar open zijn van 7 tot 18.30 ja en ik werk vaak tot 22 uur en begon om half 7 dus dat is voor ons geen optie. Veel succes
Ik ging met 11 weken naar de verloskundige, maar het kindje was met 8 wkn en 2 dgn al gestopt met groeien.
Ik werk bij een tankstation en die zijn natuurlijk 7 dagen per week open, van 7 tot 22 uur dus zijn we misschien ook wel op zoek naar flexibele opvang maar is moeilijk te vinden hier en het is ook maar voor 1 dag.
vanavond niet veel doen ben heel erg moe heb bijna niet geslapen dus ja nu even hier kijken straks even bij de kleine kijken en dan afwachten maar weer.... meiden jullie zijn kanjers en zijn allemaal snel zwanger hoop ik! en hopelijk gaat het goed en hebben jullie snel een gezond kindje!
Nee, ik heb/had geen verklevingen. Pas na de miskraam/curretage zei de gyn dat ik verklevingen kon krijgen omdat ik 2 keer gecurriteerd ben. En waarschijnlijk heb ik het ook niet aangezien ik 'normaal' ongie ben. Ik heb nu nog geen werk, ben bijna klaar met mijn opleiding.