Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    Ben me bed weer uitgerold om straks te gaan werken :(
    Heb absoluut geen puf en wil graaaaaag verder slapen :(
    Ik wens jullie een fijne dag en kom later wel weer even on!
    Lynn: Meid zal duimen voor je! Hoop dat het raak is ;)

2. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    goeiemorgen,
    ik kon het niet laten om nog eens vlug te komen kijken voor ik moet gaan werken vandaag...
    Ik ben dus m'n stopweek vergeten,ik moest dus normaal nu m'n regels hebben... oeps.
    Toen ik gisteren m'n banner zak was ik even van de kaart maar heb besloten m'n pil gewoon verder te nemen en hopelijk mag ik dan donderdag voorgoed stoppen.
    Ook ben ik aan het denken voor deze zomer,normaal ga ik dan met m'n ouders kleine broer en zus nog voor de laatste keer op reis,dit zou in augustus zijn. en dan zit ik te denken,stel nu dat deze 3pendels gelijk hebben en ik dan zwanger ben als ik op reis ga en stel nu dat ik er veel last van zal hebben (qua misselijkheid enzo),hier ben ik echt wel bang voor. m'n ouders weten het nog niet dat ik straks stop met m'n pil.
    Heb net m'n eerste foliumzuur genomen,waauw dit lijkt zo echt te worden.
    Maar goed ik ben er eens mee weg, tot later iedereen.

Groetjes

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen....hopelijk een mooie dag zonder zorgen!

Nou ik heb heerlijk geslapen en hier net weer lekker zitten lezen over het wel en wee van de gouden kooi!
    even daar iets over.....ik haat huub maar vind hem ook geweldig omdat hij het wel heel erg opzweept daar....blijft spannend!

Daarnaast...natsssssie mag testen geloof ik....(of heb je al rode duuvels gevonden?)

En Lynn ik duim voor je!

Lindaa: rottig he als je moe bent er uit moet stappen om te gaan werken ergens waar je het niet naar je zin hebt?
    Ik ken het fenomeen namelijk... ;)
    Verder hoop ik veel leuke dingen te lezen en hoop ik op een mooie dag met zon en lekker fiets weer!

Liefs Eva

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh en kika,

Super spannend....en hoop dat het snel raak is!
    En voor die misselijkheid hebben ze wel een of andere tip...en waarschijnlijk vind je het dan ook helemaal niet erg meer...want dan ben ej toch zwanger en vind je alles prima....! ja toch?

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heb vvanmorgen getest en negatef... bleeh had k wel verwaht... terwijl toen ik vannacht wakker werd ik heeel erg misselijk was en nu ook nog... maar ja lichaam houd je altijd voor de gek.. en de testen liegien bijna nooit... denk dat me lichaam ook nog aan het ontpillen is heb best een zware pil gehad dus balen.. maar is niet anders.. heb wel ook onwijs veel witte afscheiding dus verwacht vandaag of morgen me ongi.. laat het dan nu maar snel komen ;)

@lindaa werkse vandaag... lijkt me ook rot om je bed uit te komen..

@lynn ga voor je duimen klinkt aardig als verschijnsellen maar ga er niet teveel vanuit ik roep altijd je lichaam speelt gewoon een spelletje met je....

@ evamarieh nou ik heb niet zo fijn geslapen ;) kleine meid werd rond 11 uur wakker helemaal eihard en heel zielig huilen en ze stonk uit haar mondje echt zielig en iedere kkeer als ze slikt ging ze keihard gillen en huilen heel zielig dus.. dus die heeft de halve nacht tussenin geslapen en vannacht rond 3 uur hebben we haar maar overgelegen in haar eigen bedje.. en nu gaat gelukkig weer goed... ze werd vanmorgen vrolijk wakker dus gelukkig maar :)

zo dat was het weer geloof ik ;)

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ahh...kleine meid keel pijn....is niet leuk!
    En heel erg jammer dat je test nega is!
    Bah...zou wel leuk zijn als we volgende maand allemaal lindaa volgen..hihi! kom op dames aan de klus he !

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha inderdaad...

en klussen pff moet er nog niet aan denken nu ;) vorge maand iets teveel geklust ;) maar hoop dat het hieit alsnog raak is.. hoor wel eens dat sommige eerst negatief testen end an positief al ga ik err niet vanit hoor :) maar aghh hopen mag en ze zeggen 'geen bloed geeft moed'... dus ja :)

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Helemaal waar natasss.....ik dacht vorige keer ook ach neej...nega en nega...2x dus en een dikke week telaat eindelijk positief!
    Dus je weet het niet....ik hoop het wel voor je....dan kunnen wij jou hcg weer vangen...;)

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okoee.. dan heb ik weer beetje hoop en als het zo is geef ik eeeen heeleeeboel HCG door :) maar moet het wel zo zijn ;) en anders ja balen maar is niet anders

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Nee idd....dan koppie omhoog en doorgaan maar voor nu...blijven duimen tot ze helemaal blauw zien....want je weet het niet.... oh zelfs ik ga het spanennd vinden ....hihi!

Verder nog leuke verhalen te vertellen oid?

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha jaah.. lief zeg :) echt leuk zo je gaat echt meeleven hier met een ander :)

maar nog leuke dingen haha nee ;) niet echt dat ik vandaag een bad day heb en helemaal nergens geen zin in heb ;) haha en jij?

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja ook nergens zin in helaas...me stagiaire komt zo dus dan zullen we wel moeten gaan werken ;)

Ik heb trwns nog wel een verhaal....of meer een vraagje....kan het zijn dat je door een rot gevoel van iemand in je omgeving...minder snel zwanger bent.....ik heb namelijk sinds 1 jan afstand genomen van iemand en sinds gister echt die persoon afgekapt en mee gebroken...maar ik werd dus in eens wel zwanger in jan...misschien deze maand wel weer!
    Ben zo benieuwd of het kan dat een spanning/rotgevoel/verdriet alles kan tegen werken?
    Mijn huisarts zei wel dat ik "labiel"ongesteld ben...dus wie weet heb ik veeeeel rust nu en is het ook snel raak....wiehoe...krijg gelijk weer veel hoop!

En natassssie ik duim nog voor je hoor....wanneer ga je weer testen als je geen rode duuvel ziet?

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    sorry ik denk dat ik geen antwoord op je vraag kan geven meis... maar rot zeg dat je met iemand heb geborken ik kan het ik heb sinds eind juni nu met mijn oudste zus het contact helemaal verbroken... maar asl dat zo is dat spanning en verdriet tegen kan werken zal het bij ook wel niet raak zijn... vele ruzie gehad met me schoonfamilie dus veel spanning en stress.. pfff :)

maar dnek dat ik voorlopig niet ga testen als ik het vol hou over een week pas weer... vorige maand was ik 2 weken overtijd en heb 6 testen gedaan ;) vond het een beetje dure hobby worden zo... dus wacht nog even af dan maar....

ik hoop ook inderdaad dat het snel raak voor je is... ga echt duimen voor je..

maar kan het zijn dat ik niet nog steeds aan het ontpillen ben? had een aardig zware pil namelijk? want heolang hebben jullie ontpilt...?

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hello ben ik weer #gaap#

Iedereen goedemorgen.....Geen red devils hiero....maar heb net getest met die goedkope testen van de kruitvat wat een #@@$$%% dingen zeg...ff een vies verhaaltje....Ikke erover hen plassen... 5 min in badkamer rnod gebracht,,,, niets te zien,,,,,manlief zei snap ik niet, moet je toch gewoon over heen zeiken? ik zei ja maar hij is kapoet..... Ikke die andere want er zitten er 2 in... zit er gvd een pipet in (ja ze houden het wel spannend daar bij het kruitvat... eerst weer een potje zoeken.... Maar nee nega denk ik... die pak ik niet meer,,,,,,,Hoop nu of HEEL SNEL Ongi te worden of dat die @$$^&* testen het helemaal fout hebben... ben nog wel misselijk en pijnlijke boobs....

Natas ik ga voor je duimen en de rest alvast een fijne dag..

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik ben zelf niet aan de pil geweest omdat ik er niet tegen kan...(ik word allergies voor me vriendje/manntje....;))
    Maar het kan volgens mij wel 6 maand duren voordat je ontpilt bent maar hoeft niet....er zijn ook veel dames heel snel zwanger of zelfs door de pil heen....(had jij zelf ook al ervaren toch?)
    Maar welke pil had jij dan?

16. heeej dames hier nog een jonge mama 22 jaar en een dochtertje van 2
    en ik en mijn mannetje zijn bezig voor een 2e wondertje

alleen die laat op zich wachten we zitten inmidels in ronden 16

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey lynn,

Balen dat ie nega is....maar je weet het niet..alles kan....
    Het kan ook ontpillen zijn....als je aan de pil bent geweest?
    Ik ben zelf niet aan de pil geweest maar maakte mezelf wel vanalles wijs ;)
    Maar 8 dagn overtijd heb ik ook 1x posi getest dus....je weet het niet...ik duim ook voor jou!

En ja piesen over die goedkope kruidvat dingen heeft geen zin....hihi...leuk verhaal trwns....!

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey jesske,

Welkom....ik hoop dat je snel zwanger bent...16 ronden is niet zuinig...heb je wel beetje regelmatige cyclus...?

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    maar ben je nu dan zwanger eva?

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha ik gebruik ook die goedkope van de kruidvat ;) maar vind ze wel makkelijk.. nouo nu hopen voor ons allebeid at ze slecht werken ;)

en ik gebruikte de pil mocrogynon 50 en de 3 ffase pil gehad.. dus ja ;)

en was bij alysia de pil vergeten had toen de 3fase pil en mag je niet vergeten dan werkt ide gleijk niet nou geen erg in gehad dus en ja geklust zonder condoom en raak ;)

haha en super verhaal inderdaad ;)

Deel Deze Pagina