weet ik nog niet ze slaapt weer ze isv andaag in totaal maar 2 uur wakker geweest nog nooit meegemaakt hoop zo dat ze snel beter is dan kan ik rustig onder narcose van de week pfff
Je hebt dus al twee miskramen gehad. Heftig hoor. Ik had het dus verkeerd begrepen of niet goed gelezen. Maar de artsen hebben geen verklaring voor de miskramen?
ja zeker het enige waar ik steeds aan denkt waar is me vruchtje en waarom? waarom lukt het ons niet? en jullie dan allemaal? het is oneerlijk? mijn buren schoften hekel aan kinderen en weet ik veel hebben een baby het s gewoon niet eerlijk vind ik!
Het is jullie al een keer gelukt en het lukt nog wel een keer. Soms is het allemaal heel oneerlijk...
Ja het leven is soms zeker niet eerlijk natassie, soms zie ik hier in de buurt kinderen waar niet naar om gekeken word en dan denk ik dat ook wel hoor
Neej, ik heb 1 miskraam gehad. 1 keer gecuriteerd, zeiden ze dat alles goed was gegaan en moscht het ziekenhuis verlaten. 2 dagen later zijn we om 2 uur 's nachts met spoed naar het ziekenhuis gegaan omdat ik teveel bloedverlies had en schreeuwde het uit van de pijn. Tegen de tijd dat we daar waren droop het bloed dwars door mijn broek en ben meteen opgenomen. Ze hebben iets gegeven om het bloeden te stoppen. Volgens hun waren het stolsels. Ze wilden niet nacurriteren omdat ik al bij na geen baarmoederslijmvlies had overgehouden na de eerste curretage en wilden niks beschadigen. 2 dagen later moest ik op controle, weeer een andere arts. Volgens hem moest ik zo snel mogelijk weer gecurriteerd worden omdat ik nu 1 groot hard stolsel in mijn baarmoeder had . Dus vandaar dat ik 2 keer gecurriteerd ben. Beetje verwarrend allemaal.
Wat een stomme fouten kunnen die artsen maken! Volgens de mensen die pendelen worden we volgens mij allemaal deze maand zwanger!
jij ook natasssie! Sis wat een naar verhaal zeg. Ben blij dat ze dat bij mij nooit hebben hoeven doen. Een spuit morfine en een hsg was voldoende. Zou haast zeggen gelukkig.. .maar je begrijpt het wel...
Haha, nou liever niet heb ze de vorige keer ook vroeg besteld. Krijg nu nog steeds post etc. Heb me al 100 keer afgemeld maargoed
Hier nog eentje hoor. M'n manneke blijft het ook maar zeggen: meis het komt goed, deze maand lukt het gewoon! En de donor zegt ook dat hij een rustiger gevoel heeft dan anders....
Ja begrijp het, ik zag er ook zo tegenop die operatie. Wat ze dan wel niet allemaal met me doen, en ben er niet eens bij. Gatsie. Als me ooit nog zoiets overkomt kies ik nooit meer voor een curretage. Heb ervoor gekozen omdat ik me nog zwanger voelde en elke arts zei dat het niks voorstelde. Maar het is me flink tegen gevallen.
mm inderdaad. Wij hebben na heel wat ziekenhuisbezoeken besloten om een bekende donor in de arm te nemen. We maken nu dus gebruik van Zelf Inseminatie. Mijn man is ( op papier) niet vruchtbaar. In Dec wel een BBZ gehad, en nu zijn ze zijn vruchtbaarheid weer aan het onderzoeken, maar waarschijnlijk blijft het altijd verminderd.
De gyn die de hsg uitvoerde zei tegen mij dat ik even 10 minuten stil moest blijven liggen en ontspannen..... man man, zo'n kramp heb ik nog nooit gehad zeg! Het viel mij ook tegen hoor, dacht dat doen we even.... was allang blij dat ze ontdekt hadden dat het een bbz was.
Sorry, weet zo niet wat hsg en bbz is . Toen ik die nacht in het ziekenhuis kwam ging de gyn me onderzoeken, zonder verdoving. Zat ze gewoon hard te knijpen in mijn baarmoeder en te drukken op mijn buik.