Nou de morfine had ik gehad omdat geen enkele arts die weekenddienst op de huisartsenpost had mij door wilde sturen naar het ziekenhuis. Daardoor is de vrucht gelukkig afgestorven. ( anders was mijn eileider geknapt. ) BBz is buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. Hsg is een echo die ze maken van je eileiders enzo doormiddel van contrastvloeistof. Toen dat klaar was dreef ook zo de dode vrucht ermee uit... sorry...
Oooh dat moet ook erg geweest zijn. Ik denk er nog vaak aan wat ze met ons kindje gedaan hebben.. brr. Ik had het graag gezien achteraf, maar heb het niet durven vragen door de zenuwen. Daar heb ik achteraf wel spijt van. Maarja, daar is nu niks meer aan te doen.
ooooh dames.. Ik heb net iets gedaan wat ik me zo voorgenomen had om ABSOLUUT NIET te doen! Ik heb zonet in een opwelling een ieniemienie rompertje gekocht.. Een lime groen met wit gestreepje.. Hij was zo ontzettend lief, klein.. Oooooh ik wilde dit echt niet doen, ben bang dat het ongeluk brengt haha stom he? Maar ik kon hem echt niet laten liggen.... Ik zit er steeds naar te kijken, hij is zoooo schattig!
Lievelief, je hebt je denk ik gewoon laten leiden door je hart! Ik denk dat je voorgevoel dit rompertje heeft gekocht! ( zoooo dat klinkt zweverig...) @sisqa, ze weten niet hoelang ik zwanger ben geweest. De eicel deelt zich al in de eileider en daar is ie vast komen te zitten.
@ Lievelief, ik ben ook altijd bang dat het ongeluk brengt Ik moest me net juist inhouden om geen zw test te gaan halen begint nu toch te kriebelen zo dicht bij NOD, maar weet bijna zeker dat het niet raak is deze keer terwijl me mijn ei echt niet gemist hebben. Voel namelijk hetzelfde als vorige ronde dus ga er gewoon vanuit dat is Maandag/Dinsdag ongi word. Pas als ik Vrijdag 21ste nog niet ongi ben ga ik Zatererdag testen, maar denk dat dat niet nodig is
Goedemorgen, Het begint nu toch wel steeds meer te kriebelen, Maandag NOD en moet me inhouden niet te testen heb er gelukkig geen in huis
Ja vind het ook super spannen, wanneer wil jij testen ik test namelijk nog niet dinsdag gelijk! Ik ga voor jou ook duimen
Meiden, spannend zeg, bij jullie nod! Hoop dat jullie je in kunnen houden zo vlak voor de spanende dag! Gewoon geen testen in huis hebben, dan kun je niet eens testen al zou je willen! @lievelief, echt lief he zo'n klein rompertje! Denk dat het misschien wel geluk brengt juist hoor!
Meiden ff een vraagje, ze zeggen ongeveer dat je innesteldag altijd na ongeveer 5 dagen is, maar kan het ook zo zijn dat dit eerder is dan 5 dagen? Had namelijk denk ik woe mijn ei, en heb vanmorgen al heel de tijd erg buikpijn, zou dit er mee te maken kunnen hebben, of zou het weer eens toeval zijn? of verbeelding
Denk dat het zou kunnen weet ik niet, weet sowieso eigenlijk niet of je een innesteling voelt Maar dacht idd wel dat tussen dag 5 en 10 de innesteling plaats vind. Maar je hebt ook vrouwen met een late eisprong dus het moet wel kunnen denken. Die worden anders ook ongi naar zoveel dagen of ze zijn zwanger Of denk ik dit verkeerd
hahaha... Ik weet het ook niet hoor... We zien het gewoon vanzelf wel, denk dat ik me weer eens te veel wil voelen haha! Maar jij al enig teken van dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn of voel je niets?
@ Parels Nee voel eigenlijk helemaal niks, maar heb me ook voorgenomen en daar niet naar te kijken dus ben daar niet zo mee bezig, voel me gewoon goed en geen symptonen verder, dus ga er eigenlijk vanuit dat ik gewoon ongi word maandag of dinsdag Kijk ik hoop van niet maar heb me vorige maand zo gek zitten maken door vanalles en nog wat, daar ga ik niet meer aan toe geven
Heel wisj besluit meis, ik weet uit ervaring hoe gek het je kan maken aan het einde van die maand, elke keer weer, wacht daar nog maar een tijd mee hoor! he natas, hoe voel je je? Hoest met je kleine meid, al wat beterder? Hier alles goed, beetje buikpijn, straks lekker naar de stad met een vriendin