Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey
    met alysia gaat wat beter
    had vannacht nog 40.5 graden koorts
    en vanmorgen 39.8 dus het zakt nu rusitg aan waarschijnlijk het ergste gehad nu hoop ik

maar buikpijn :( das minder meid lekker shoppen hoor

2. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig maar zo'n koorts is niet fijn! Hopelijk is ze snel weer opgeknapt hoor!

Ga jij verder nog iets leuks doen vandaag, of kun je je afleiding wel een beetje zoeken thuis?

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou meiden ik ga er van door, lekker ff shoppen, nou ja niet te veel want dan word mijn mannetje een beetje gek haha

Heel fijn weekend allemaal en tot later weer!

xxx en een dikke knuf!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    anne is op zijn wekr de ochtend en vanmiddag even afwachten hoe alysia haar voelt :)
    maar gaat alweer wat beter met me.... het echte verwerken komt wel als het weg is denk ik....
    klinkt gek maar toch...

maaruh zijn er alweer zwangere of hoe zit het?

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nu meis doe gewoon lekker rustig aan en als je het er over wilt hebben, je mag me altijd pb of iets he, ik ben er voor je!

xxx

6. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Pff.. ik voel me wazig!
    Ga nu even lekker douchen en dan met vriend en hond het bos in! Lekker picknicken en uitwaaien.

Iedereen een heel fijn weekend,
    en Eva, oeeeeh ik duim voor je! :D

Veel liefs

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik kom ook weer even kijken. Voel me kl*te vandaag, echt moe en hangerig. Heb eigenlijk zin om in bed te gaan liggen en filmpje kijken.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    suhe zal als ik jou was dat dan ook lekker doen :)
    lekker niks doen zalig!

9. Hey meiden. Pff heb net een hoop berichtjes gelezen, vind het echt rot wat er allemaal gebeurd is, baal er zo van, vind het zo klote voor jullie en voel me er ook klote onder. Natassie, dikke knuffel en veel sterkte deze tijd. Wat is het leven toch oneerlijk. Voor Lievelief en Evamariah is het spannend nu.. hoop voor een positieve test voor jullie! PS Eva nog gefeliciteerd, beetje laat maar had geen internet :x stomme mensen hadden onze aanvraag afgewezen omdat ze niet goed hadden gelezen wat we hadden aangevraagd :( echt dom. Lynn jammer niet zwanger, hopelijk deze ronde meer succes hè!
    Hier is nog geen ei in zicht.. raar :(

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    middag meiden.Alles goed hier ?

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Even een vraagje. Hoe zit het met een uitkering of zoiets als je bevallen bent. Ik weet bijna zeker dat als ik zwange word en met verlof ga, maar contract gestopt word. ik weet dat dit niet zomaar kan, maar toch. kan je dan een soort uitkering krijgen? ik word niet veel wijzer van internet en mijn cao boekje.

Weet iemand hoe dat zit?

12. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Volgens mij heb je wel recht op een uitkering, kijk anders even bij zwangerschap en werk, daar zal je vast een antwoord vinden ;)

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    volgens mij krijg je dan wel een uitkering maar moet je wel ingeschreven staan bij uitzendburos dus als er dan nieuw werk is meot je daar verplicht solliciteren dacht ik... weet het niet zeker geen ervaring mee namelijk ;)

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Jij hebt niet iets van een tegemoetkoming gekregen toen je stopte met werken en moest bevallen?

15. Ze moeten een reden geven bij ontslag, wat voor contract heb je eigenlijk?
    Je werkgever moet je bij ontslag na zwangerschap dat nog doorbetalen! Daarna kom je pas in de werkloosheidswet.

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ikke?....

ik wilde nooit meer gaan werken...
    dus heb uhm noem ik huisvrouwengeld krijg ik..
    of voorlopige teruggaaf heet dat of iets...
    is niet veel hoor maar wel iets extra.. en verder niks gekregen inderdaad

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    inderdaad als je vast contract heb en ze hebben geen egshckte reden is hij je verplicht om 3 maanden door te betalen

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    heey natassie hoe is het nu met jou en je dochtertje ?

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    met mij gaat wel...
    nu even beetje rust heb ik werd vanmorgen alleen wakker met knetter pijn in me buik dus..
    en met alyisa nog steeds koorts rond de 39 a 40 graden... maar ze rust veel dus komt allemaal goed...
    alleen nu heeft ze weer 40.2 graden koorts echt een hoop nog steeds kijk het nog even aan anders bel ik de huisarts weer....

verder het zware met mij gaat komen van de week maar komt hier nog wel veel kijken hopelijk snel wat meer vreugde hier dus hopelijk snel zwangere erbij! en goede zwangerschappen! zal toch mooi zijn :)

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    oke dan..fijn om te weten dat het al weer iets beter met je gaat...En je dochtertje zal ook wel snel weer beter worden.

en idd hopelijk weer wat zwangere erbij en goede zwangerschappen :)

Deel Deze Pagina