Wat een hoge koorts heeft Alysia.. Had foto's gezien op je hyves, het is echt een droppie zeg, leuk meisje hoor. Ik hoop ook op veel zwangeren hier, en eigenlijk ook dat jij snel weer zwanger wordt, en dan dat het goed blijft gaan in je buik.. Maar deze week zal dan wel zwaar worden echt kut hoor vind het zo rot voor je
Ik heb nu een werk- leerovereenkomst. Die loopt tot 31 juli. Daarna hoor ik weer een contract te krijgen tot 31 juli 2009. Als mijn studie afgelopen is kan het contract zo ontbonden worden. Ik denk dat ik dus maar een beetje moet gaan liegen tegen die tijd en het afstudeen maar moet rekken tot na mijn verlofperiode. ik hoop natuurlijk voor die tijd zwanger te zijn, anders is er geen 'probleem'.
eva gaat als het goed is maandag testen dacht ik?.... maar weet het niet zeker hoop ook dat alysia snel beter word echt goed beroerd zo hoge koorts pff vind zielig... maar komt goed genoeg rusten doet ze en ze drinkt alleen eten ok niet maar als ze maar drinkt... echt een smal koppie heeft ze gekregen gewoon... zielig.. verder gaan wij voor de afleiding vanavond gourmetten/steengrillen als alsyia slaapt... en ga ik lekker een broodje filet eten nu het kan..... verder ga ik nu ff me meissie vertroetelen en zelf nog even slapen ben erg moe namelijk droom veel en slaap slecht... meiden jullie zijn kanjers en een hoop steun ook aan jullie gehad... super bedankt in ieder geval!
Lekker, nou gourmetse jullie allemaal alvast.. en een prettige dag.. Hopelijk gaat het snel beter met Alysia. Ik vind je sterk hoor natassie, hoe is je vriend er eigenlijk onder? Ik ga weer verder, zo een verjaardag.. knuf aan iedereen! Liefs
ben er weer... heb niet gelsapen ging net alysia had weer hoge tempratuur van 40.5 verder gourmetten maar eerlijk gezegd helemaal geen honger eet al 2 dagen bijna niks.... maar me vriend ja die besef het nog steeds niet.. die is er erg stil onder en zoekt heel veel afleiding en laat zich niet zo kennen omdat hij ziet hoeveel verdriet ik ervan heb zal maar zeggen is hij een hele goede steun... denk dat hij het pas besef na de curritatie maar verder ligt ik nu op de bank hele erge buikpijn en vriend lief staat de afwas te doen en alysia slaapt dus ja..... hopelijk is ze snel beter
Hey dames, Och arme Alysia, ze heeft nu best wel lang koorts he... ook zwaar voor jou, geeft veel zorg. En die kleintjes zijn toch altijd wat erger ziek dan wij... sneu hoor. Evamariah ik ga voor je duimen... word spannend voor je nu! Hier gaat het lekker hoor. We genieten erg van het weer, lekker in de voortuin gerommeld. Net gehoord dat mn zusje de 26e haar 20 weken echo heeft, spannend! Ze maakt zich best zorgen omdat bij ons spina ( open ruggetje) in de familie zit. Willen jullie aan haar denken? Liefs!
Thnx! We knijpen hem allemaal wel een beetje hoor. Komt vast wel goed. Ze mocht trouwens geen eens van de verloskundige de 20 weken echo hier in het streekziekenhuis maken, ze kreeg een verwijzing voor het umc. Daar was ze wel blij mee. Ze krijgt daar ook dezelfde gyn als mijn moeder had bij mijn broertje. Wel bijzonder dus!
meid ga duimen dat het helemaal gezond en wel is! wel fijn dat ze naar een geod ziekenhuis mag! en hopleijk is het allemaal goed!
He meis, Wees maar niet bang, gewoon lekker je mond dicht over de zwangerschap/zwanger worden. Je bent niet verplicht dit te vertellen en daarbij komt dat jou werkgever er niet naar mag vragen! Indien hij wel vraagt of je zwanger bent of een kinderwens hebt mag jij hierover liegen. Verder kan hij jou niet zo makkelijk ontslaan als je wel zwanger bent hoor! So no worries, be happy! (toch handig een studie rechten )
Hee dames! Mijn bloeding is nog niet over nu is het weer iets erger maar het is nog steeds zo weinig snap er helemaal niks van wel heb ik lichten ongi krampjes dus denk dat ik weer ongesteld word naja wel uit mezelf dan ja dus ben ik wel blij om dan maarja dan heb ik dus wel mijn ei gemist wie niet zovaak langs komt dus dat is wel jammer. Toch snap ik nog niet waarom ik zoveel symptonen heb maar wil niet testen ben bang dat als het wel posi is ik weer een mk krijg en dan ben ik weer helemaal verrot als ik over 2 weken nog kwaaltjes heb test ik. Ik ga nu ff terug lezen!
zo alysia heeft wel hoge koorts hoop dat het snel beter gaat en anders gewoon weer na de dokter gaan Hoop ook dat jij je wat sneller "beter" voelt meid vind het echt erg voor jullie