Jou tijd komt echt nog natas, echt waar, ook voor jou word het weer beter, hopleijk mogen we straks tegelijk zwanger zijn! Geef de moed niet op meis, je weet het he na regen komt zonneschijn! Jij zult straks zwanger zijn van het mooiste beebje weet zeker dat dat heel snel zal zijn! Ik denk aan je meis! (Sorry dat ik nog neit had gevraagd naar je, maar dacht dat je dat misschien vervelend vond om het er heel de tijd steeds over te hebbe, je weet dat je het er altijd met me over kunt hebben he!) Dikke knuff voor jou!
Ik vind het ook wel rottig soms maar ben super blij en zie zwangerne als voorbeelden.,....wil jusit iedereen feliciteren maar ik snap natass wel.....! Dat is alles wat ik bedoel....
parels maakt niet uit hoor... vind niet erg om erover te hebben en als het me teveel word dan geef ik het altijd aan hoor meis!
hey parels, lees je vraag nu pas. Ik had als ik ongesteld word gewoon wat drogere afscheiding of helemaal niets. En bij mijn zwangerschappen ben ik gewoon constant kletsnat van onderen hihi
Eeey meiden, Ten eerste super gefeliciteerd voor jullie prille zwangerschappen! En ten 2de kan ik het niet laten om even te melden dat ik mijn eerste goedkeuring heb voor een maagbandje! Ben zo blij! Dit betekend dat ik misschien wel over 2 jaar een klein beebje heb! Verder is het hier nog steeds afwachten hoor. Geen duivels en geen ongi klachten.
Ik kom ook even langs bij jullie... Ik lees elke dag mee.. maar ik reageer niet sorry Maar ik bedoel het echt niet slecht... heb deze week een klote week gehad... Mijn ventje was ziek.. en we zijn zelfs naar de huisartsenpost geweest mijn ventje eerst hoge koorts en daarna onderkoorst en wilde niet drinken..! verschrikkelijk om je kleintje zo te zien Voor de rest gaat het wel okey.. Niet misselijk of wat dan ook.. maar wel mooie vollere borsten Nou groetjes
Ja was echt super om samen te doen, had de reactie niet willen missen Ze waren echt zo blij, schoonmoeder in tranen echt geweldig, hadden we beide niet verwacht dat ze het zo leuk zouden vinden
Geweldig voor je nash dat ze zo enthousiast waren, is toch heel wat voor hen ook, een kleinkind op komst Echt super dat je mee bent gegaan! Goede morgen trouwens dames, nog niemand aanwezig hir?
Goedemorgen.. Hey dames ff een vraagje. Een indrooglijntje kan toch niet binnen 1 á 2 minuten er zitten? Ik twijfel een beetje omdat het streepje zo licht is, maar het zat er echt binnen de tijd dus kan het dan ook een indrooglijntje zijn? Ik heb net ff nieuwe testen besteld van sensitest en die heb ik als het goed is morgen in huis dus dan ga ik nog een keer testen! Hoop dat het 2e streepje dan een stukje duidelijker is, dit maakt me een beetje onzeker.. hoe is het verder met iedereen?
binnen zo'n korte tijd kun je echt nog geen indroogstreepje hebben hoor, dat is veel te snel al. het streepje is waarschijnlijk gewoon zo licht en dun omdat je zo vroeg getest hebt hoor meis! Gewoon morgen nog een keer testen, dan zul je het zien, die streep zal er weer staan1
Hier beginnen de zenuwen weer te komen, uitgaande van mijn ei is mijn nod volgende week dinsdag al namelijk, dus nog een maar een weekje wachten, heel spannend.. Hoewel als ik nog niet ongi word toch pas vrijdag ga testen hoor!
ooooh spannend parels! Hoop zooooooo dat het raak is, mn duimen draaien overuren! Ga je nog iets leuks doen vandaag?
bne nu eerst nog aan het oppassen, vanmiddag maar eens wat in huisje doen, hopelijk daarna nog tijd over om lekker een filmpje ofzo te gaan kijken! Hoe is tie verder met jullie? Heb jij vrij lievelief, of toevallig geen college vandaag?
Zo ik ben ook al lekker actief geweest vandaag, vanmorgen zat ik al om 9 uur op mijn paardje en heb het huisje ook al lekker schoon Al een half uur met de hondjes gewandeld, die liggen heerlijk te slapen dus ben weer voor een groot gedeelte klaar vandaag
Lekker is dat he nash, maar jij bent ook lekker vrij vandaag dus, wel vroeg op voor je vrije dag hoor!
Hoi hoi Nash, Even een vraagje: Was het niet zo dat je als je zwanger bent niet meer mag paardrijden? Of is dit nog een fabeltje uit de oude bakkerspraatjes doos? Groetjes, Sam
Mag dat zo snel al niet meer dan? Ik kan me voorstellen na een aantal maanden,maar voorlopig kan het toch nog geen kwaad?
op een site had ik gelezen dat het vruchtje daardoor kon loslaten. Nogmaals ik weet niet zeker of dit waar is!