@ miracle, wat ga je nu dan doen? Voorlopig nog ff werken voordat de beeb komt? @juweeltje, dat komt mooi uit, kun je precies daarna aan je eigen verlof beginnen haha. Wil je daarna wel gaan werken of verder studeren?
Ik ga waarschijnlijk na de zomer vakantie eerst nog 1,5/2 maand werken en dan met verlof... Als de kleine er is ga ik 3 dagen werken en mijn vriend 4 dagen in de week... De kleine gaat dan 1 dag in de week naar mijn moeder en de andere dag naar het kinderdag verblijf... Al zal mijn moeder het daar vast niet mee eens zijn en zal ze wel zeggen dat hij/zij 2 keer in de week daar kan blijven
haha, ja volgens mij willen alle oma's het liefst dat hun kleinkindjes zoveel mogelijk bij hun zijn als he tmogelijk is. Wat wil ej gaan deon voor werk dan? en wil je na je verlof daar dan blijven werken of zoek je zomaar iets voor die 2 maanden voor tussendoor dan?
Ik ga werken in het onderwijs... Kinderen die problemen hebben met taal,rekenen, lezen enz.. Ik loop nu stage en daar kan ik ook blijven als ik mijn diploma heb ... Dus daar ben ik super blij mee..
wow dat komt wel heel goed uit ja, weten ze ook dat je bezig bent met zwanger worden? Wel lekker straks veel vakanties, heerlijk, lekker altijd vrij als je kleine dat straks ook is als tie naar school gaat!
Ze weten dat ik zwanger ben... Ik had een gesprek en toen begon ze over als ik eventueel wil blijven ... Ik vond dat ik het wel moest zeggen dat ik zwanger ben... Er is nu een vervanger en die gaat volgend jaar maart weg... En dan volg ik haar op dus ik kan het nog heerlijk rustig aan doen
NOu je hebt het echt getroffen joh, heerlijk voor je meis, echt super! Je zult er wel heel erg blij mee zijn denk ik!
Wat doe je dan voor eits miracle, wel super hoor, gewoon je eigen werk kunnen doen! Ik werk op een kdv, een babygroep. Werk er nu 4 dagen in de week, 36 uur, ga straks mocht ik zwanger worden dan 3 dagen werken, mijn vriend is één dag in de week vrij en de overige 2 dagen worden waarschijnlijk naar een kdv... Maar dat zien we tegen die tijd wel, misschien zijn er wel die zitten te springen om op te passen
Ja ik had het hier ook even op gezocht en er was een topic over. daar stond idd ook in dat je kunt rijden zolang je je goed voelt, ik ben van plan na 10 weken te stoppen
Wew hadden ook echt niet anders verwacht meis, maar wat heerlijk voor je, nu heb je helemaal voor 100% duidelijkheid, je bent gewoon super zwanger, heerlijk meis, nu kun je echt gaan genieten!
Denk dat er vast wel opa's en oma's zijn die graaaaaaag voor kdv spelen ... haha ...Denk dat er bij ons wel een aantal mensen zijn in familie of directe omgeving die graag willen oppassen
het is echt zo meid Geloof het nou maar ... Voelt raar he ...aan de ene kant weet je dat het zo is maar aan de andere kant wil je nog meer bevestiging .... Nogmaals gefeli meid
Helaas moet mijn moeder gewoon werken, maar mijn schoonvader en schoonzusje, zeggen steeds at ze later graag willen oppassen, maar goed ik weet niet wat ze er van vinden als dat al over een jaartje zou zijn haha... Mijn schoonpa wil dan een dag minder gaan werken en een opadag houden, het liefst nog samen met één van mijn schoonzusje ook haha... Daarom zeg ik, nu denk ik kdv, maar wie weet tegen die tijd staan er misshcien wel te springen haha
Ik ben een nagelstyliste.Ik heb samen met mijn moeder een eigen zaak gehad en nu we verhuist zijn doen we het nog steeds ( mijn moeder en ik ).We hebben nog geen pand maar dat doen we pas als de baby er is.En we hebben een kamer zolang helemaal ingericht tot salon.