Dat heb ik afgelopen maand gedaan...en die was prcies positief zoals op mijn banner was...en aangezien ik altijd een perfecte cyclus heb ga ik er niet weer veel geld aan uit geven... we gaan gewoon weer verder waar we aan begonnen waren...omen om de dag en in het weekend van mijn ei 4 dagen achter elkaar en dan weer om en om de dag tot mijn ongi..en dan denk ik dat we wel genoeg hebben gelust toch...hoe heb jij het gedaan dan?
Ik had een bijna posi ovu test.. En op die dag hebben we alleen geklust... Dus wij hadden totaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn...Toch wel dus...
Niet 1 keer in de maand ... Maar rond mijn ovalutatie idd maar 1 keer.... Mannetje schijnt dus super zaad te hebben
ow okeej...jah ik ga niet zeggen dat ie van mij Geen super zaad heeft ik denk eerder dat mijn ei er deze maand nog geen zin in had
neej...want anders had ik he,m op bed gesleurd...maar goed...ik heb maar te wachten,,,,,en hoe voel jij je?
Ik voel me super goed Ben (nog) niet misselijk... Of nou alleen als ik uit de bus kom ... En ik heb een beetje last boven mijn lies.... Dan is het weg en dan komt t weer zeg maar...
spannend.....als ik zwanger ben mag ik meteen een echo laten maken bij mijn gyn...hij wil weten in welke baarmoeder het gaat groeien....!
oke .... Ik kan eigenlijk niet wachten tot onze eerste echo... Ik hoop dat alles goed is... maar toch weer die onzekerheid... Als ik er hier over begin is mn vriend juist weer super positief en zegt dan je moet niet zo denken... Pakt meneer de laptop en gaat hij opzoek naar babynamen
In het begin had ik het juist helemaal niet En sinds de laatste 2 dagen lijkt t wel steeds erger te worden.... Vandaag moest ik ook eigenlijk naar school maar ik heb echt geen zin om met de bus tegaan
Je moet je niet druk maken..das echt zonde van je tijd..en het klinkt misschien hard als het niet goed is...dan is het beter.... lekker genieten van je baby namen......die je mag uit kiezen.....laat er eens wat horen.....ben benieuwd
We hebben al een hele was lijst met "leuke" namen Voor een jongen ... Mijn favo ..Micha (Miega) Mijn vriend heeft de naam Milan in zijn hoofd.. Verder hebben we nog Daan Duke Dean Levi Sem Voor meiden Tess Evy Noa Amber Amy-Linn Fleur En ga zo maar door
Hey Lynn.. nou er zijn altijd meiden bij wie het langer duurt. Dan zou je niet de enige zijn. Bij mij zal het ook nog wel ff duren, vrees ik. Hoop toch dat we beide snel zwanger zijn. Wie weet deze ronde wel! Hebben jullie ook al namen, ik heb er ook al een aantal.. maar ik hou ze nog voor me, maar mijn aanstaande (whaha) en ik hoeven niet meer na te denken want we hebben alle namen voor als het een meisje en voor als het een jongen wordt al, haha! Ik ga binnen 3 weken al trouwen
Meiden ik was vancohtend echt zoo misselijk en dat heb ik echtn ooit, ik kon iet eens een stukje brood wegkrijgen. Ook heb ik als ik buk enzo en kom weer omhoog ben ik echt heel duizelig.....heel vaag! Nu krijg ik weer een beetje trek maar ook nog een beetje misselijk. Het kan toch nog niet dat ik nu al dingen voel?
jah ik hoop het ook...en ik snap dat het bij sommige meiden langer duurt maar dan kan ik het nog moeilijk vinden... neej dat duurt zeker niet meer lang! ik d8 dat jij ook ff een pauze wilde inlassen op het forum...of heb ik nu de verkeerde voor me?
Ik voelde vorige maand ook van alles en ik ga van af nu nergens meer vanuit...maar het kan blijkbaar wel..is mij verteld