Ik heb geen idee meid... Ik zelf voelde een week na mijn ei niets.. Daarna werd ik "ziek" dacht ik Klein beetje misselijk, enorme hoofdpijn, koud ... Nog een kleine 2 weken afwachten dan zal je het weten
Doei lyn werkse! Ja Juweeltje, ik heb het ook echt al 2dagen zo koud en krijg het ook echtn iet warm, maja ff afwachten he...weet ook niet of mijn banner klopt maja we zullen zien
ja het is ook moeilijk. je wilt het gewoon graag en iedere keer moet je maar wachten, wachten.. heb het er ook moeilijk mee iedere maand. Nee heb 1 x een pauze gehad en nu kan ik niet zoveel online komen omdat ik problemen heb met me computer. Kan niet op internet. Maar ben er meestal ook niet zoveel als ik net ongi ben, dan heb ik het altijd ff gehad! En heb iedere maand klachten, denk dat het erbij hoort bij mij :x dus ik kijk daar ook niet meer naar! Werkse trouwens
rustig hier ik ga ook even de was doen. Jemig wat was ik vanmiddag misselijk. En zit pas 3 DPO (ben altijd misselijk in me lutteale fase)
Lekker, daar heb ik ook wel trek in ja.. Bah ik heb echt geen zin meer in wachten. Maar ik heb mezelf voorgenomen er niet al te veel mee bezig te zijn. Als in actief mee bezig zijn. Heb echt geen zin meer in teleurstellingen. En als ik ga testen pas een aantal dagen na me NOD!
Hier nog iemand die niet meer wil wachten... Pff wat zijn we met veel he, ik tel de dagen weer eens af naar volgende week, gelukkig wel een ander weekend, lekker pasen, dus misschien dat die dagen wat sneller gaan voor ons dames!
Parels....las jij je ei hebt moet ik ongi worden en als jij niet ongi moet worden dan krijg ik mijn ei....hiuhi
heb net weer een pendel binnen gekregen zwanger juni'08 positieve test juli'08 een meisje....van buterfly girl