dus dat zijn er 3 in juni......ben benieuwd alleen dat wil zeggen dat het nog wel lang duurt dan geef mij maar liever april
wow dan heb je er 3 voor juni, als dat geen goed teken is, de mijne is voor deze maand... Ben heel erg benieuwd, de vorige kwam helaas niet uit.. Hopelijk deze meer geluk!
die van mij ook niet want die was voor maart...ze zei in haar mail naar mij....maart of juni das niet helemaal duidelijk...ja daag zo ken ik er nog wel 1
Als ik op dit moment in mijn koffie-dik kijk zie ik allemaal baby's zie ik dat jullie allemaal zwanger zijn in maart/april Oke oke, ik lust geen koffie en kan ook geen koffiedik kijken maar toch hoop ik dat het zo is!
haha dat hoop ik ook heel erg, kunnen we met zijn allen over aanstaande beebjes hebben! Zag dat ej vandaag weer een posi test had, geweldig joh!
ohh ik krijg pas sinds een uurtje (echt heel raar..) echt kriebels in mn buik! Ik besef het nu pas.. Misschien ook wel omdat vandaag mn nod is en mn ongesteldheid dus echt weg blijft hihi. Ik kijk ongeveer 50x per dag op de testen die ik gedaan heb even controleren of ik me echt niet vergis en er inderdaad echt 2 streepjes staan! hihi
ja ik denk dat ik dat ook zou doen hoor! Maar alleen maar fijn dat het nu je nod eigenlijk is, en je gewoon helemaal 100 procent zeker bent dat je zwanger bent! Wanener wil je het gaan vertellen aan iedereen over een tijd pas zeker?
@ lievelief, Ik heb dat ook hoor ben nu officieel 2 dagen "overtijd" en ben iedere keer weer blij als ik naar het toilet ga en zie dat ik alles nog steeds oké is Dan denk ik van ja de test heeft niet gelogen
Parels, als we allebei deze maand nou zwanger zijn, zijn we vlak na elkaar uitgerekend ben jij ook al nieuwsgierig naar volgende week?
goede middag. Ik belde gistr mijn nagelstyliste voor en afspraak volgende week. Zij is 26 en heeft twee kleine kindjes. Ze ws weer gestopt met de pil voor nummer 3. Ik vroeg gister of ze alweer zwanger was en idd. Alle 3 de kindjes in ronde 1, een goede combi. Ik vind het fantastisch, maar het steekt toch wel een beetje. Ik gun het iedereen van harte, maar wil zelf ook zo graag. Ik kan er eigenlijk bijna om janken, stomme muts dat ik ben. Ik heb vandaag etos zwanger worden gehaald, ik hoop dat dit gaat werken.