Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ja ik zag het, zou wel helemaal te gek zijn he! Nog ff afwachten... Duurt zo lang he?

2. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ken het gevoel hoor meis, ik snap je helemaal. Natuurlijk gun je het iedereen maar omdat je het zelf ook zo graag wilt en het gewoon nog neit zo heeft mogen zijn, doet het gewoon soms zeer als bij andere het wel in een keer lukt.

Maar daarom weet ik zeker dat je wel blij voor ze bent, alleen voelt het anders omdat je zelf zo graag ook zwanger wilt zijn!

KOp op hoor, jij word ook heel snel zwanger, dat weet ik zeker!

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    mmm heb sinds vanmiddag weer een aardig gerommel in mijn buik :( Weet neit wat ik er van moet denken, voor mijn ongi is het nog veel te vroeg, maar toch voelt het wel een beetje zo...

Ben toch wel heel bang weer om weer ongi te worden, dat wil ik echt niet! hellup, het gekte syndroom van het einde van de cyclus begint weer toe te slaan :confused:

4. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Verschrikkelijk he t wachten... Pff.. Ik had t ook elke maand de laatste week duurde voor mijn gevoel wel weken... Nog 7 dagen wachten meid...

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja stiekem weet ik natuurlijk dat mijn nod eigenlijk eerder zal moeten vallen, doordat me ei zo vroeg was, maar heb mezelf beloofd pas vrijdag op mijn verjaardag te testen, maar weet nu toch niet of ik het zo lang uit kan houden hoor :oops:

6. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    T zou wel een prachtig verjaardags cadeau zijn :D...Wachten was ik ook geen ster in ik teste ook altijd 1 a 2 dagen voor mn nod ...haha...

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Tja. Als je eerder test is de test ook niet heel zeker, maar dan wacht je in ieder geval toch tot dinsdag. Maandag zijn toch de winkels dicht, kun je ook geen test kopen. ;)

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja een pracht cadeau is het dan zeker, daarom wilde ik totdan ook wachten, dinsdag is mijn echte nod dus tot dan wacht ik zowiezo hoor! Zit te twijfelen of ik dan toch woensdag zou testen haha...

Ben echt in tweestrijd haha...

pff, wat een lange week gaat dit worden :(

9. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik heb nog wel een test voor je haha ;) ... Nee geintje... Tja wanneer je echt gaat testen ligt aan jezelf... En aan je man/vriend? ;) Als hij niet gaat "zeuren" ;) haha

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee ik ga dan toch eerst zelf testen, als het raak is wil ik hem helemaal super verassen, maar als tie nega is, en als ikdan later nog eens zou moeten testen, dan doen we wel altijd samen

Het erge is ook gewoon dat ik nog 2 testen in huis heb :(

Maar ja nu kan ik me nog wel inhouden hoor...

Maar ik heb echt zo'n rare buik, lijkt echt gewoon of ik elk moment ongi kan worden, niet normaal meer!

11. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik hoop dat je volgende week een posi test hebt ... :D

Ik dacht 3 dagen voor mijn test dat ik ook ongi zou worden... En ziek werd... Nou niet dus haha...

Maar ja de eerste ronde voelde ik me ook anders dan normaal... Maar ja dat was vast ontpillen en er teveel opletten

12. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    ja dat ontpillen is ook niet niets bij sommige he, gelukkig had i nergens last van alleen 2 korte cyclussen!

Heb je al zin in de echo?

13. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ja echt wel:D:D... Nou ik hoop dat die weken voorbij vliegen :) ...

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Voel je je al zwanger?

15. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Jups.. Ik loop de hele dag met een big smile op mn gezicht :) En als ik met de bus ben weggeweest voel ik me helemaal zwanger ;) pff voel me dan zoooo misselijk haha...

Verder heb ik geen kwaaltjes.. (Nog niet) ;)

16. Hallo allemaal.. wat ik vandaag weer had.. een afwasmiddelsmaak in mijn mond :( en het was vies joh

17. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Vraag me af hoe je daar aan komt.. haha :)

18. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ik voel me alsof er 100 kilo aan stenen aan me hangt.. Maar loop wel met een supersmile!
    Vandaag lekker wezen shoppen met mn vriendin, echt zoooo moeilijk om niets te zeggen jeetje!
    Helemaal toen ze over kinderen begon.. aiaiai..
    Misschien dat ik het haar toch dit weekend wel vertel.. Aangezien we dit weekend een 'ladies night' hebben met 3 vriendinnen en er normaal bij mij ook wel 2 flessen wijn in gaan ;) ..

19. Gek hè. Ik dacht eerst dat er nog wat in me beker zat. Daarna dat het door snoepjes kwam. Maar het bleef de hele dag. En het werd ook niet minder.
    Lievelief, misschien toch wel leuk om het te verklappen? Lijkt mij wel!

20. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat word lastig dan he, maar goed anders zeg je toch gewoon de bekende smoes, of niet lekker of aan de antibitica of iets dergelijks!

Of je verteld het gewoon haha, als je dat graag wilt, kun je het er wel lekker over hebben met ze!

Deel Deze Pagina