Haha.... Ik vind t ook super moeilijk om niets tegen mijn beste vriendin te zeggen... Alleen heb ik 1 geluk ik drink zowiezo geen alchohol dus daar hoef ik me niet onderuit te praten Meiden fijne avond nog... Ik ga soapies kijken Doeggg xx
wij moeten allemaal zwanger zijn, wij moeten zwanger zijn! (liedje in mn hoofd gemaakt haha ) die afwasmiddel zit nu nog in me mond. denk niet dat het nog weg gaat vandaag
Melk drinken? Tenminste dat hoorde ik laats van iemand... Als je een nare smaak in je mond had moet je melk drinken... Vraag me niet wat daar van waar is haha
Zo ik ben er ook heel even heb gewerkt en voor de rest nog niet veel gedaan Desiree hoop echt voor je dat het wat betekent Leuk liedje heb je gemaakt, nu maar hopen dat het werkt
Ja ik ben een zanger. en niet zwanger. Ik ga er niet van uit dat het iets betekent. Ik word iedere maand gigantisch voor de gek gehouden, en iedere keer weet ik dat het toch niet raak is maar stiekem wil je het geloven.. nou heb het druk genoeg, en zie vanzelf wel wat het is.
Ik hoop zoooo dat jullie allemaal zwanger zijn! Ik ben nu al een paar dagen 's ochtend heel vroeg wakker en kan dan niet meer slapen.. Ga nu dus maar het huis opruimen, was opvouwen, met de hond lopen.. x
Oh kikka, dikke knuf meis! Wat ontzettend jammer! Hier nog steeds wat licht pijn/ druk in mijn rechterzij, helemaal niet vervelend. Verder nergens last van en dat terwijl ik de vorige ronde op mijn kop stond van zere borsten en buikpijnen.... volgens de calculator morgen innesteldag... duimen ! Ik denk trouwens dat ik gevarengeld ga vragen op mijn werk... Heb een hele blauwe pijnlijke voet Gisteren knalde er een kind van 80 kilo in een rolstoel op. Juist net nu ik leuke open schoentjes had gekocht voor de pasen.... dat kan ik dus vergeten! Gelijk naar de ehbo gegaan voor foto's omdat ik er gelijk niet meer op kon staan, botjes zijn nog heel maar de orthopeed zei dat er waarschijnlijk een paar bandjes stuk zijn. Fijn! Mag er niets omheen en moet gewoon lopen, dan schijnt het hetsnelt over te gaan. Au Au Au..... Liefs!
Yep ben er niet echt blij mee, maar ga doen wat de dok zei. Werd net aangebeld, heb een dikke bos bloemen gekregen names de ouders! Dat vind ik wel super lief zeg! En vind het wel bijzonder, 't zijn buitenlandse mensen. Gaaf hoor! Mijn dag is nu al goed! Haha!