Jesske, dat van jou is ook niet mis zeg...ik hoop dat je snel kan zeggen dat je zwanger bent....! En meiden laat ff weten ivm dat pendelen....ben wel benieuwd en helemaal als het uitkomt! haha jou schoonmoeder is ook wat...misschien is het wel waar wat ze zegt en zag ze vaag jullie kindje ofzo...maar ja....hopelijk houden jullie het kindje eerder vast
Nee dat nog niet, willen toch nog gewoon ff zo verder proberen, ben nu met ovulatie testen begonnen, dus misschien hebben we daar wat meer geluk mee... Heb jij die ook gebruikt? Ben jij al wel bij de gyn?
heb al getest en negatief dus jaa maar zoals ik al zeg mag ook niet klagen ook nog maar in de 2e ronde... maar hoop het wel natuurlijk... maarjah en laat het weten als ik wat terug krijg van de pendelmeiden ben benieuwd
Ik zit nu in de eerste ronde na mk en is officieel mijn 5de ronde! Valt dus allemaal nog reuze mee! Maar jij parels ook al zo lang....pfff...lijkt me heel moeilijk!
"t is ook vreselijk, soms zakt de moed je in de schoenen, maar ik kan niet anders dan positief blijven! Weet waar we voor door zetten he!
ik doe ook niet veel aan me hyves 0 doe meer aan die beebiesite/dreumessite maar heolang duurde het voordat je antwoord kreeg over het pendellen ?
Inderdaad...proberen moed te houden...en wie weet helpen die ovu testen je wel heel erg goed....mij hielpen ze wel! Mijn hyves is evamariah......voeg me maar toe...dan krijgen we nog meer vriendjes ha ha ha Waar wonen jullie allemaal eigenlijk?
ik begin nu in de fase te komen dat ik zwangere vrouwen echt mijd ik wil niks over ze horen pas geleden kwam bij friends dat stukje dat ze ok hebben gekregen om te adopteren en toen riep zze heel hard jaaaah we krijgen een baby nou ik heb zitten janken als en klein kind allemaal van die rare dingen ik krijg echt nog een afgunst tegen zwangeren als het zo door ggaat
ik ben van te voren naar de gyn geweest hij zei dat ik alleen maar kans heb op: vroeg geboortes miskramen keizersnedes vroege ontstuiting en dat ie er in een vroeg staduim dan een ring om heen doet... stuit liggingen groeivertragingen en tijdens de zwangerschap die dde nierwegen (heb maar 1 nier door afwijking) in de gaten te worden gehouden door op kweek te zetten.... heel verhaal maar op voorbereid hoor...