jah bijna griezelig he die 3 pendels.... vroeg al of ze overlegd hadden maar ze stonden er zelf ook van te kijken... Moet mezelf continu verschonen... doorzichtige afscheiding en veeeeel meer dan anders. Ook meer last van drukkend gevoel in mijn zij. En gisteravond lag ik al vroeg knok out. Zie er nu niet uit, heb mega wallen... ook anders nooit! Word nu toch wel erg spannend allemaal!
Hadden er hier nog meer meiden pendels die klopte of helemaal niet juist Bij mij klopte er geen 1 maar had dan ook 5 verschillende Allemaal voor Mei, April, Juni en Augustus maar was gelukkig eerder zwanger
Hoi ik zie dat jouw zoon jarig is geweest, nog gefeliciteerd, hebben jullie het al gevierd? Was het leuk?
Bij mij klopten de pendels ook niet.. (Absoluut niet zelfs ) Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet in geloof.
Goedemorgen... en fijne paasdagen! ... Ik kwam net nog een ovu test tegen ... Dacht ff kijken als daar een streep op komt nu ik zwanger ben... En jemig de eerste streep was echt zoooo donker paars veel donkerder dan de test streep haha
@ desiree... Dankje wel JA mijn zoontje is nu 1 jaar en 3 dagen Ja het was een heel geslaagde dag.. met heel heeel veel familie en vrienden..! mijn hele huiskamer is van een.. mooi opgeruimde huiskamer veranderd in een speelparadijs... Hij speelt vooral met zijn keukentje die hij van zijn oom heeft gekregen..! Dus wie er wat gebakken rozijntje wilt? roept u maar... en ik gooi ze naar jullie op
Ik ook niet maar vond het wel grappig, maar als je echt 3 dezelfde pendels hebt is het wel erg spannend hoor Bij mij was het geslacht wel steeds hetzelfde Fijne paasdagen allemaal, wij gaan morgen lekker neuzen bij een babayzaak op de woonboulevard, heb er helemaal zin in
Tja 3 dezelfde pendels is wel grappig, maar als ik eerlijk ben houd ik liever mijn beide voetjes op de grond! Haalt natuurlijk niet weg dat ik wel heel benieuwd ben of de dames gelijk hebben. Heb afgelopen nacht niet echt super geslapen dus mijn man is op dit moment lijdend voorwerp.... had zo'n pijn als ik op mijn linkerzij ging liggen... vreselijk. Soort heavy ongi pijn. En aangezien ik altijd op links in slaap val...... nu is het nog niet veel beter, en mijn darmen zijn aan het rommelen... Ach, vanaaf ben ik weer gezellig als we gaan gourmetten met de familie.
heej meiden ik wil ook graag een jonge moeder worden! ik ben 20 en me vriend is 22 ik wil hier graag mee praten als dat mag! mijn vriend en ik wille ook graag voor ons eerste wondertje gaan. ik hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn! Liefs Marije
Hoi Marije, Welkom hier ... Over 10 dagen mag je testen spannend hoor Ik hoop dat het snel raak is Groetjes
dankje juweeltje jij gefeliciteerd met je zwangerschap ja nog 10 dagen.. ik ben benieuwt! ik probeer nergens van uit te gaan maar dat is altijd moeilijk heb normaal onwijs last van me tepels na me eisprong maar nu helemaal niet :S maar 1 dagje gehad, 1 dag na me eisprong Liefs Marije
hee mensen! Ben er weer ff maar nu slaapt iedereen natuurlijk al ben erg druk de laatste tijd dus minder op het forum en dat doet me ook wel goed aangezien zwanger worden voor ons niet zo makkelijk gaat.. Ben me nu druk aan het focussen op afvallen en hoor van veel mensen dat ze het echt al kunnen zien dus daar ben ik blij om Ik plas me helemaal gek ik was vanmiddag bij mijn ouders en heb in de tijd dat ik daar was van 2 tot 9 en ik overdrijf er niet zeker wel 15 x geplast werd er echt helemaal moe van zelfs mijn moeder zei pff blijf nou eens zitten hahaha maarja Ik ga nu lekker slapen en kom snel weer ff checken nog nieuws hier trouwens? Lees het de volgende x wel! Liefs van LovelyLove !