Welkom Marijee. Super Lovely! Kan je al een broek van je kont trekken? Nog twee dagen en dan zijn er weer twee testers, spannend!
oh morgen ga ik testen meiden, ben weer zenuwachtig hoor! voel me gelukkig prima, geen ongi gevoel of iets dergelijks, dus dat lijkt me een geod teken, want dat heb ik normaal wel!
stiekem wel ja, maar dat mag ik eigenlijk niet van mezelf, want ik weet hoe me lichaam me voor de gek kan houden, maar ik voel me gewoon anders, heel raar! Maar goed ik moet nuchter blijven, wie weet wat voor spelletje me lijf nu weer met me speelt
Nou Parels bij jou schiet het ook al op nog 2 dagen, ben je dan ook al van plan om gelijk te gaan testen? Hoop dat je gevoel klopt!
ow mis erg is dat he dat je zo graag op je gevoel wilt af gaan ik moet zeggen dat ik al heel lanmg roep dat april mijn maand word en heb 2 kansen 1 april me nod en 29 april een nod dus maar meis heel vee succes hoor hoop voor je dat je gevoel nu gelijk heeft
Wat een rust hier! Ik weet nog steeds niet wanneer ik nou wel of niet moet testen! Na de bloeding van 20 dagen ben ik nog niet ongi dus ben benieuwd Hoe is het hier met iedereen?
@jesske, ja het is zo frusterend dat wachten maar ik ga morgen eindelijk testen.. Hopelijik is voor mij maart en voor jou april de perfecte maand! Ik duim voor je hoor meis, hoe voel je je verder? @sam, spannend bij jou ook joh, al een idee wanneer je gaat proberen te testen?
@ Parels Nee nog geen flauw idee. Ik denk dat ik zeker nog 1 week wacht (misschien wel 2)! Ik heb een hoop vage klachten die op een aankomende ongi duiden, maar tegelijkertijd ook op een prille zwangerschap duiden. Oftewel mijn lichaan zal mij wel weer voor de gek houden Ben vooral ontzettend moe zelf m'n spieren voelen slap. En jij nog maar 2 dagen! Voel je al iets of denk je dat je ongi gaat worden?
wat spannend hier allemaal ja Ja mijn broek zakt me letterlijk van mijn kont af ik word er helemaal gek van dus genoeg reden om te shoppen
@ Lovelylove Ik ken het gevoel! Heerlijk is dat als je kleren te groot worden! Ik zit in spanning op mijn afspraak bevestiging te wachten van de Nederlandse Obesitas kliniek in Hilversum. Als zij mij mijn 2de goedkeuring geven dan kan ik binnen 3 maanden mijn maagbandje al hebben! (of er moet een wonder gebeuren en ik word in de tussentijd zwanger Dan duurt het wat langer)
vervelenmd he, hoe onze lichamen ons steeds weer zo voor de gek kunnen houden, ik weet hoe je je voelt, knap dat je nog zo lang kunt volhouden zeg! maar ik blijf voor je duimen, tot de blaren er op zitten Hier een vaag gevoel... Ik had steeds een heel geod gevoel, erg moe savonds, zere borsten, vooral tegen de avond, lijkt ook net of ze dan groter zijn en een rommelige buik... Maar sinds vanmorgen steeds beetje buikpijn.. Maar niet blijvend wat ik normaal wel heb, dus ja.. Het blijft afwachten... Wel ga ik morgen testen, mijn nod is namelijk eigenlijk vandaag al!
ik lees net dat je nod eigelijk vandaag al is meis wat knap dat jij kan wachten zeg haha ik ken het niet
Fijne kerstdagen allemaal .. De honden waren helemaal door het dolle haha ... Gisteravond om half 11 waren ze nog aan het stoeien in de tuin... Lang leve sneeuw !
Hallo meiden! Ik ben nieuw hier! Zoals jullie op mn banner kunnen aflezen al 9 dagen overtijd.. Al 3 testen gedaan, maar....... negatief! Vanmorgen bij de dokter geweest en die vertelde me ook nog even af te wachten.. Mijn lichaam is in ieder geval goed van slag! Ik pas mn bh's amper meer , misselijk, heel erg moe, opgezette buik, veel trek enz enz. Ik weet niet goed wat ik moet denken, vanwege de negatieve testen, maar voel me erg zwanger! Spannend, onzeker, en afwachten maar..! Groetjes Romy
Hoi Romy, Welkom ...Ben je allang gestopt met de pil? Pff 9 dagen overtijd je maakt het lekker spannend Hoelang moet je nog wachten voordat je weer naar de dokter kan... Je kan altijd nog een bloedtest vragen...